افزایش 30 درصدی قیمت کاردانو؛ دلایل این رشد قیمتی چیست؟

خانهاخبارافزایش 30 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: قیمت کاردانو در زمان بازگشت بازار کریپتو و رشد بیت کوین و آلت کوین ها عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و با بیش از 30 % افزایش قیمت همراه شد. در پی رشد قیمتی، کاردانو رتبه ششم برترین ارزهای بازار را از ریپل ربود. در حقیقت عواملی مانند کف قیمتی، پل ارتباطی USDC اتریوم به کاردانو، اوج جدید فعالیت در گیت هاب و هارد فورک واسیل از جمله مواردی هستند که باعث افزایش قیمت کاردانو شدند.

واکنش مثبت کاردانو به کف قیمتی

در دو روز گذشته قیمت کاردانو بیش از 50 % افزایش قیمت داشته است و به اوج 0.67 دلاری نیز رسید. پس از آنکه کاردانو به کف قیمتی 0.45 دلاری رسید، نهنگ ها و سرمایه گذاران وارد عمل شدند و با خرید در این ناحیه باعث رشد قیمت شدند. علاوه بر آن در دو روز گذشته تعداد تراکنش ها و ارزش کل قفل شده کاردانو نیز رشد خوبی را داشته است. گفتنی است که تعداد NFT های مینت شده در شبکه کاردانو از 5 میلیون عبور کرده است.

- Advertisement -

در حقیقت، تیم کاردانو در زمان ریزش قیمت ها همواره در حال کار روی پروژه های متعددی بوده است. فعالیت در گیت هاب به اوج جدید خود رسید و باعث جهش قیمت پس از ضعفی در شبکه کاردانو شد. پلتفرم سانتیمنت در پستی توییتری گفت:

«کاردانو نیز همانند بسیاری از آلت کوین ها هفته را عالی آغاز کرده و تا کنون بیش از 13 % افزایش قیمت داشته است. توسعه و فعالیت این شبکه در گیت هاب به اوج جدیدی رسیده چرا که تیم توسعه کاردانو در زمان ریزش قیمت ها نیز در حال کار روی پروژه های تازه و نوآوری بود.»

مطلب مفید: چگونه در LBank معامله کنیم؟ آموزش صرافی ال بانک

راه اندازی ایاگون، پل ارتباطی USDC از اتریوم به کاردانو یکی دیگر از فاکتورهایی است که باعث هیجان در میان اعضای جامعه و رشد قیمت کاردانو شده است. اکنون دومین استیبل کوین بزرگ بازار را می‌توان از اتریوم به کاردانو منتقل کرد. این اتفاق یک پیشرفت و دستاورد بزرگ برای کاردانو تلقی می‌شود و پشتیبانی از دیگر توکن ها نیز در دستور کار این شبکه قرار دارد.

انتظار جامعه برای هارد فورک واسیل

کاردانو به نظر هیچگاه از پیشرفت باز نمی‌ایستد و همیشه به دنبال جذب کاربران بیشتر به شبکه است. جامعه کاردانو با هیجان بسیاری منتظر راه اندازی هارد فورک واسیل در ماه ژوئن هستند. چارلز هاسکینسون، بنیانذار کاردانو معتقد است که پس از راه اندازی واسیل، توسعه دهندگان بیشتری به این شبکه روی خواهند آورد. در نتیجه آن اعضای جامعه انتظار افزایش قیمت کاردانو و همچنین رشد ارزش کل قفل شده را به وسیله پروتکل های بیشتر دارند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان