هولدرهای کاردانو چگونه باید خود را برای هارد فورک واسیل آماده کنند؟

خانهاخبارهولدرهای کاردانو چگونه...

آنچه می‌خوانید...

هارد فورک واسیل کاردانو، مورد انتظارترین به روزرسانی شبکه کاردانو قرار است 13 روز آینده یعنی 22 سپتامبر راه‌اندازی شود. با هیجانات پیرامون این به روزرسانی، هولدرهای کاردانو و اعضای جامعه در حال آماده سازی خود برای این رویداد مهم هستند. توسعه دهندگان شبکه امید دارند که با رویکرد ترکیب کننده هارد فورک (HFC) بتوانند تا حد زیادی عملکرد شبکه و از طریق افزایش گنجایش، توان عملیاتی، اسکریپت ها و کاهش تاخیر در انتقال بلاک ها بهبود ببخشند.

ترکیب کننده هارد فورک در حقیقت طراحی شده تا اجازه ترکیب چندین پروتکل مختلف را بدون نیاز به تنظیمات خاص صادر کند. در رابطه با کاردانو، یک ترکیب کننده هارد فورک، پروتکل های مختلف را بدون اختلال در سیستم و یا راه اندازی مجدد ترکیب می‌کند.

- Advertisement -

علیرغم آنکه احتمال اختلال یا راه اندازی مجدد در شبکه و هنگام راه اندازی هارد فورک واسیل کاردانو پایین است، اما هولدرهای کاردانو در صرافی های مختلف بهتر است در زمان این رویداد مهم چندین نکته را به خاطر داشته باشند و آنها را رعایت کنند تا هیچ مشکلی برای دارایی هایشان پیش نیاید.

کاربران باید اطمینان حاصل کنند که در زمان راه اندازی هارد فورک، دارایی های آنها در مکان درست و مناسبی قرار دارد و باید تصمیم بگیرند دارایی های خود را در کیف پول های غیرحضانتی نگه داری و یا مانند برخی از تریدرها دارایی های خود را در صرافی ها نگه‌ دارند.

برنامه هولدرهای کاردانو برای واسیل

بنابر صحبت های دنیل ریبار (Daniel Ribar)، یکی از اعضای پروژه کاتالیست شرکت اینپوت اوتپوت، هولدرهای کاردانو در صرافی ها باید گوش به زنگ باشند چرا که در پی این به روزرسانی ممکن است حساب های کاردانو در صرافی ها برای چند روزی وارد حالت تعمیر و نگه داری شوند. چنین اتفاقی نیز در آن محدوده زمانی مانع از واریز و برداشت به حساب ها خواهد شد.

مطلب مفید: اثبات حضور (Proof of Attendance) چیست؟

توییت دنیل ریبار

در نتیجه اگر یک هولدر تصمیم دارد دارایی های خود را در صرافی های متمرکز و یا کیف پول های حضانتی نگه دارد، باید به این نکته نیز توجه داشته باشد که آن پلتفرم در واقع همه کاره است. در زمان هارد فورک واسیل کاردانو ممکن است پلتفرم تصمیم به معلق کردن برداشت ها و واریزها بگیرد و یا حتی به صورت موقتی معاملات این ارز را نیز متوقف کند. پس این کاربران باید بدانند که در نهایت امر سرنوشت آنها تا زمان تکمیل به روزرسانی در دست صرافی خواهد بود.

از طرفی دیگر، کاربرانی که دارایی های کاردانو خود را در کیف پول های غیرحضانتی نگه داری می‌کنند نیز باید اطمینان حاصل کنند که عبارت بازیابی و کلیدهای خصوصی خود را در اختیار دارند. در صورتی که کاربر کلید خصوصی را داشته باشد، کنترل کننده اصلی سرمایه ها قبل و پس از به روزرسانی هارد فورک واسیل کاردانو خود او خواهد بود.

در نهایت نیز کاربران و هولدرهای کاردانو باید به دقت به روزرسانی های صرافی را در زمینه این هارد فورک دنبال کنند تا در صورت مسدود سازی موقت حساب ها و … با مشکل برداشت و واریز مواجه نشوند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان