انتقاد تند سناتور آمریکایی از ارزهای دیجیتال: دلیلی برای حضور این صنعت وجود ندارد

خانهاخبارانتقاد تند سناتور...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

جان تستر (Jon Tester)، سناتور حزب دموکرات، به تازگی به انتقاد شدید از رمز ارزها پرداخته و گفته دلیلی برای حضور حوزه ارزهای دیجیتال وجود ندارد. به نقل از کوین تلگراف، تستر سناتور ارشد مونتانا است که از سال 2007 تاکنون صندلی خود را در این ایالت دارد. وی علاوه بر آن، در کمیته بانکداری سنا نیز کار می‌کند که نقش مهمی در بحث‌های مربوط به قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال دارد.

ارزهای دیجیتال بی‌ارزش هستند

روز گذشته و در جریان برنامه ملاقات با رسانه شبکه NBC، تستر اشاره داشت که ارزهای دیجیتال هیچ ارزش ذاتی ندارند و نباید قانون‌گذاری شود تا دارای مشروعیت شود. وی افزود که این حوزه آزمایش مشروعیت و ارزشمندی را با موفقیت پشت سرنگذاشته است. تستر در ادامه نیز توضیح داد که تاکنون هیچکس موفق نشده به وی توضیح دهد این حوزه به جز مصنوعات چه چیز دیگری دارد. وی در ادامه افزود:

«مشکل آن است که اگر این صنعت را قانون‌گذاری کنیم و این موضوع را به قانون‌گذاران دیگر نیز بگوییم، مردم فکر می‌کنند که حوزه ارزهای دیجیتال واقعی است.»

- Advertisement -

با همین طرز فکر، جان تستر در ادامه صحبت‌های خود افزود که هیچ دلیلی برای وجود چنین حوزه‌ای وجود ندارد. پس از این اظهارنظرها، اعضای جامعه به انتقاد از دیدگاه ضد کریپتویی سناتور و همچنین دانش کم وی از حوزه کریپتو پرداختند. یکی از کاربر توییتری با نام مستعار BS0064 اشاره داشت که خوب است ببینیم افرادی که هیچ ایده‌ای درباره صحبت‌هایشان ندارند درباره موضوعات مختلف نظرات محکمی می‌دهند.

یکی دیگر از کاربران نیز اشاره داشت که حوزه کریپتو واقعی است و تصور کنید تمامی ارزهای دیجیتال سهام حوزه فناوری هستند که تنها در صرافی‌های سنتی معامله نمی‌شوند. این صحبت‌های تستر در حالی صورت گرفته که وی چند هفته پیش در مصاحبه با رسانه Semafor گفته بود این صنعت مزخرف است و وی متوجه نمی‌شود چه چیزی پشتیبان آن است.

مطلب مفید: بهترین میم کوین‌های زیر ۱ دلار مستعد رشد در سال ۲۰۲۳

پس از انتشار صحبت‌های ابتدای ماه جان تستر، تعدادی از سناتورهای دموکرات آمریکا مانند الیزابت وارن که آن را به دلیل تنفر از رمز ارزها می‌شناسیم نیز نظرات منفی خود را دوباره مطرح کرد و درباره صحبت‌های تستر نیز افزود که بالاخره افراد دیگری نیز پیدا شدند که به مزخرف بودن این حوزه اشاره کنند. در همین حین، برنی ساندرز، یکی از سناتورهای حزب دموکرات با رویکردی دیپلیماتیک‌تر تنها اشاره داشت که به نظر جان تستر از طرفداران ارزهای دیجیتال نیست.

در رابطه با این اظهارنظرهای تند سناتورهای حزب دموکرات درباره ارزهای دیجیتال، جردن وایسمن، ویرایشگر رسانه Semafor در توییتر خود اشاره داشت که از زمان فروپاشی FTX، دموکرات‌ها با آسودگی خاطر بیشتری نظر واقعی خود را درباره این صنعت بیان می‌کنند.

توییت وایسمن درباره تستر

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان