مایکل سیلور: اتریوم ممکن است به سرنوشت لونا دچار شود

خانهاخبارمایکل سیلور: اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

مایکل سیلور، ماکسیمالیست بیت کوین و مدیرعامل سابق شرکت مایکرواستراتژی اخیرا به انتقاد از اتریوم پرداخته و آن را با لونا مقایسه کرده است. به نقل از بیتکوینیست، باید اشاره داشت که تاثیرات فروپاشی این شبکه در ماه مه 2022 همچنان بازار را تسخیر کرده و نقش مهمی در سقوط دیگر پروژه‌ها و شرکت‌های این صنعت داشته است. در همین راستا سیلور انگشت خود را سمت پروژه‌های گواه سپرده مانند اتریوم گرفته و از احتمال فروپاشی آنها گفته است.

آیا سرنوشت اتریوم مانند لونا خواهد شد؟

مایکل سیلور در یک پست توییتری اشاره داشت که اتریوم ممکن است رویدادی مشابه با لونا را تجربه کند. وی در حالی این صحبت را کرد که بحث اصلی وی مقایسه بیت کوین با دیگر ارزهای ناپایدار از نظر وی مانند اتریوم بود. در این پست تویتری لینکی به یک ویدیو یوتیوبی از Trader University وجود داشت که در آن توضییح داده شده بود چرا گواه سپرده در شبکه اتریوم می‌تواند مشکل ساز باشد.

- Advertisement -

در ویدیو به ان حقیقت اشاره شده است که شبکه اتریوم برای فعالیت خود وابسته به توکن‌های استیک شده است. توکن‌هایی که با توجه به عدم وجود قابلیت برداشت، تعداد آنها در شبکه زیاد است. اما متیو کراتر، معتقد است پس از فعال شدن برداشت توکن‌ها، در صورت ریزش بیشتر قیمت تا آن زمان، شاهد برداشت توکن‌ها و علاقه کمتر کاربران به استیک خواهیم بود.

در پایان ویدیو، کراتر از قانون‌گذاران می‌خواهد تا نگاهی دقیق‌تر به شبکه‌هایی مانند اتریوم و کاردانو بیاندازند تا مشخص شود که آیا آنها با فروپاشی همراه خواهند شد یا خیر. وی اشاره داشت که این اقدام می‌تواند تلاشی برای جلوگیری از تکرار فاجعه لونا باشد.

مطلب مفید: روش‌های یافتن شغل در متاورس و وب ۳.۰

مایکل سیلور در ادامه پست خود این شبکه‌ها را با بیت کوین مقایسه کرد و اشاره داشت که بیت کوین با مبتنی بودن بر گواه کار مهندسی شده تا استاندارد، پایدار و با افزایش امنیت و کارامدی در طول زمان همراه باشد. وی افزود که در همین حین، شبکه‌های گواه سپرده ناپایدار، ناکارامد، مبهم و باتوجه به طراحی شکننده‌شان ریسکی هستند.

خشم حامیان اتریوم از مایکل سیلور

مایکل سیلور همیشه یکی از ماکسیمالیست‌های بیت کوین بوده است و این ارز را به تمامی رمز ارزها ترجیح داده است. باید توجه داشت که این اولین باری نیست که وی به انتقاد از اتریوم می‌پردازد اما به نظر می‌رسد این دفعه و با مقایسه شبکه با لونا، وی خشم حامیان اتریوم را برانگیخته است.

توییت حامی اتریوم

در همین رابطه، یکی از کاربران تویتری به سرمایه‌گذاری بیت کوین مایکرواستراتژی تحت رهبری وی اشاره کرد و گفت که با قیمت کنونی شرکت در زیان تحقق نیافته قرار دارد. این در حالی است که اگر وی در اتریوم سرمایه‌گذاری کرده بود، نتیجه برای شرکت سود می‌شد. وی افزود که حتی اگر به استیک در شبکه نیز می‌پرداخت سود و درآمد غیرفعال کسب می‌کرد.

علیرغم تمامی این صحبت‌ها، مایکل سیلور یکی از حامیان اصلی و بزرگ بیت کوین است و حساب توییتری وی نیز گواه این موضوع است. یکی از آخرین پست‌های توییتری وی، تصویری از لامپ حبابی بیت کوین و نوشته‌ای تحت عنوان بت کوین نور ابدی است.

توییت مایکل سیلور

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان