ایلان ماسک توییتر را نخواهد خرید؛ دلیل این اتفاق چیست؟

خانهاخبارایلان ماسک توییتر...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که به نظر می‌رسید ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا آماده تصاحب توییتر با مبلغ 44 میلیارد دلار است، وی در نامه ای به هیئت مدیره این شرکت از عوض شدن تصمیم خود مبنی بر خرید این شرکت خبر داد. در حقیقت ماسک از کمبود اطلاعات فراهم شده توسط توییتر در رابطه با حساب های تقلبی و اسپم خوشحال نیست.

بر اساس این نامه که برای ویجایا گاد (Vijaya Gadde)، مدیر حقوقی توییتر ارسال شده است، ماسک به دلیل ارائه اطلاعات غلط و گمراه کننده از سمت اعضای این شرکت تصمیم به نخریدن توییتر گرفته است.

- Advertisement -

گفتنی است که ایلان ماسک در ابتدا توافق کرد که این غول رسانه ای را به ازای سهمی 54.2 دلار یا به عبارتی 44 میلیارد دلار خریداری کند. هیئت مدیره این شرکت نیز از تصمیم ماسک بسیار خوشحال بودند و رای گیری نیز در این باره انجام دادند که نتیجه آن انجام گرفتن معامله بود.

با این وجود، در درخواست نامه ارسالی ماسک برای کمیسیون بورس آمریکا نوشته شده بود که توییتر در رابطه با برخی اطلاعات مهم مانند تعداد حساب های تقلبی و اسپم و تاثیر آن در قابلیت پول درآوردن از حساب های فعال روزانه (mDAU) و همچنین نحوه شناسایی و معلق کردن این حساب ها شفافیت لازم را ندارد.

بنابر گزارش های متعدد، توییتر در دوسال گذشته درباره محاسبه و اندازه گیری mDAU پلتفرم خود بسیار رازگونه و پنهانی عمل کرده است. در نامه ایلان ماسک به توییتر آمده است:

«به صورت خلاصه، توئیتر اطلاعاتی را که آقای ماسک برای نزدیک به دو ماه درخواست کرده بود را ارائه نکرده است و این در حالی است که با شفاف ‌سازی ‌های مکرر و مفصل خود هدف آقای ماسک ساده ‌سازی شناسایی، جمع‌ آوری و افشای مرتبط ‌ترین اطلاعات توییتر است.»

مطلب مفید: ارز فگ (FEG Token) چیست؟

در این نامه آمده است که توییتر دو بخش از توافق نامه خود با ایلان ماسک را نقض کرده است. بر اساس این نامه به شرکت توییتر از تاریخ 6 ژوئن درباره نقض این مواد در توافقنامه هشدار داده شده است و زمان اقدام و عمل آوری که طبق توافقنامه ادغام به توییتر داده شده اکنون از بین رفته است.

گفتنی است که هیئت مدیره توییتر اصلا از تصمیم ایلان ماسک مبنی بر منحل کردن توافقنامه خوشحال نیست. رئیس هیئت مدیره این شرکت در پستی توییتری گفت که ما به دنبال انجام گرفتن این معامله با همان قیمت اعلام شده هستیم و در صورت نیاز دست به اقدامات قانونی خواهیم زد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان