هکر اویلر فایننس در حال بازگرداندن سرمایه مسروقه است

خانهاخبارهکر اویلر فایننس...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

حمله هکری اخیر به پروتکل اویلر فایننس با سرقت 197 میلیون دلار سرمایه، به بزرگ‌ترین حمله دیفای در سال 2023 تبدیل شده است. با این حال به نظر می‌رسد شرایط در حال تغییر است و هکر اویلر فایننس با تغییر عقیده قصد دارد سرمایه مسروقه را بازگرداند.

- Advertisement -
spot_img

بازگردانی سرمایه اویلر فایننس توسط هکر

به گزارش کوین تلگراف، روز 18 مارس، حدود 3 هزار اتریوم به ارزش تقریبی 5.4 میلیون دلار از آدرس هکر اویلر به آدرس توسعه‌دهنده پروتکل بازگردانده شده است. پلتفرم امنیتی پک شیلد در همین رابطه سه تراکنش مجزا را شناسایی کرد که هرکدام برای بازگردانی سرمایه استفاده شده‌اند.

- Advertisement -
توییت پک شیلد

کوین تلگراف نیز ساعاتی پیش تأیید کرد که هکر در هر تراکنش 1000 اتریوم را به آدرس توسعه‌دهنده این پلتفرم وام‌دهی بازگردانده است. علیرغم این حرکت و بازگردانی بخش بسیار کوچکی از سرمایه، بسیاری معتقدند که هکر کل مبلغ 197 میلیون دلاری را بازنخواهد گرداند. چرا که در این مدت نیز تراکنش دیگری مبنی بر بازگشت سرمایه ثبت نشده است.

مطلب مفید: فالینگ نایف (Falling Knife) یا چاقوی در حال سقوط در معاملات چیست؟

باید اشاره داشت که روز 16 مارس، اویلر فایننس اعلام کرد که در صورت بازگردانی سرمایه مسروقه از سمت هکر، حاضر است مبلغ 1 میلیون دلار را به‌عنوان پاداش به وی پرداخت کند. تحلیلگران اشاره داشتند چنین مبلغی با توجه به غنیمت 197 میلیون دلاری کم بوده و احتمال بازگردانی وجوه به سرقت رفته بسیار پایین خواهد بود.

توییت اویلر فایننس

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، هکر هفته گذشته موفق شد که در جریان یک حمله فلش لون حدود 197 میلیون دلار سرمایه‌های پروتکل را به سرقت ببرد.

وی ابتدا از چندین تراکنش مختلف در پروتکل استفاده کرد و سپس با بهره‌گیری از یک پل چند زنجیره‌ای موفق شد سرمایه‌ها را از زنجیره بی ان بی به اتریوم منتقل کند. پس از این اتفاق و اعلام پاداش 1 میلیون دلاری، هکر سرمایه را وارد میکسر تورنادو کش کرد. باید اشاره داشت که اویلر فایننس به هکر اعلام کرد که برای نرفتن به زندان باید 90% سرمایه را در 24 ساعت به پلتفرم بازگرداند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان