صرافی بایننس استخر استخراج فورک اثبات کار اتریوم را راه‌اندازی کرد

خانهاخبارصرافی بایننس استخر...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی بایننس روز پنجشنبه از راه‌اندازی استخر استخراج فورک اثبات کار اتریوم (ETHW) خبر داد. به گفته این صرافی، مشارکت‌کنندگان در این استخر تا 29 اکتبر (7 آبان) هیچ کارمزدی پرداخت نخواهند کرد.

- Advertisement -
spot_img

استخرهای استخراج زمانی راه‌اندازی می‌شوند که تعدادی از ماینرها بخواهند با به اشتراک گذاشتن قدرت پردازشی سخت‌افزارهای خود، شانس خود را برای استخراج افزایش دهند. صرافی بایننس این امکان سرویسی به نام بایننس پول (Binance Pool) را طراحی کرده و این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا در استخرهای استخراج شرکت نمایند.

- Advertisement -
استخر استخراج فورک اثبات کار اتریوم

در واکنش به این خبر، قیمت توکن ETHW افزایش یافت و به 12.72 دلار رسید. ETHW توکنی جدید است و پس از فورک شدن شبکه اتریوم به وجود آمد و توکن بومی شبکه مبتنی بر اثبات کار اتریوم محسوب می‌شود.

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار به تازگی به‌روزرسانی مرج را تکمیل کرد و الگوریتم اجماع خود را به اثبات سهام تغییر داد. در این الگوریتم اجماع، ماینرها نقشی در پردازش تراکنش‌ها ندارند و جای خود را به اعتبارسنج‌ها می‌دهند.

تا به اینجای کار، صرافی‌ها و استخرهای استخراج بزرگی از فورک اثبات کار اتریوم حمایت کرده‌اند. صرافی کوین بیس نیز پیش از مرج اتریوم از احتمال لیست شدن توکن‌های فورک‌های احتمالی شبکه اتریوم خبر داده بود.

صرافی بایننس در اعلامیه خود خاطرنشان کرد علیرغم راه‌اندازی استخر استخراج فورک اثبات کار اتریوم، توکن ETHW را تا زمانی که بررسی‌های لازم انجام نشود، لیست نخواهد کرد:

به منظور محافظت از کاربران بایننس، توکن ETHW باید فرآیند بررسی دقیقی که سایر توکن‌ها طی می‌کنند را انجام دهد تا در این صرافی لیست شود. حمایت از فورک اثبات کار اتریوم و راه‌اندازی استخر استخراج آن اضافه شدن ETHW به فهرست معاملاتی بایننس را تضمین نمی‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان