صرافی بایننس کارمزد برداشت در شبکه ترون را به سطوح قبلی بازگرداند

خانهاخبارصرافی بایننس کارمزد...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بایننس، صرافی معتبر و بزرگ رمز ارزی روز جمعه اعلام کرد که هزینه و کارمزد برداشت در شبکه ترون را افزایش خواهد داد اما روز جمعه در اعلامیه‌ای جدید اشاره داشت که کارمزد را سطوح قبلی بازگردانده است. گفتنی است که این پلتفرم کارمزد شبکه ترون را در پی رای‌گیری اعضای جامعه ترون افزایش داد اما بازخورد جامعه باعث شد تا دوباره آن را به سطوح قبلی باز می‌گرداند.

- Advertisement -
spot_img

کارمزد برداشت‌های شبکه ترون

به نقل از بلاک، صرافی بایننس در بیانیه‌ای اعلام داشت که در حال همکاری با تیم پروژه ترون بوده تا به راهکاری متقابل برای کاهش کارمزد برداشت‌ها در این شبکه برسند.

- Advertisement -

این صرافی روز جمعه گفت که در پی رأی‌گیری جامعه ترون و تصویب تغییر مکانیسم شارژ انرژی در شبکه به یک مدل انرژی پویا، کارمزدهای شبکه را افزایش می‌دهد. گفتنی است که این مدل جدید برای منابع انرژی معقول‌تر در زنجیره طراحی شده و از تمرکز بیش‌ازحد منابع شبکه بر روی چند قرارداد جلوگیری می‌کند.

قابل‌توجه است که پس از تغییر کارمزدها در صرافی، هزینه برداشت تتر و یو اس دی سی در از طریق شبکه ترون در صرافی بایننس دو برابر شده و کارمزد برداشت توکن بومی شبکه ترون یعنی TRX نیز افزایش 15 برابری داشت. بدین ترتیب، کارمزد برداشت تتر و یو اس دی سی از طریق پروتکل TRC20 در صرافی از 1 دلار به 2.6 دلار تغییر کرد و برداشت ترون نیز از 1 TRX به 15 توکن TRX افزایش داشت.

مطلب مفید: معرفی ۱۰ بازی بلاک چین بدون سرمایه اولیه (آپدیت ۲۰۲۳)

جاستین سان، بنیان‌گذار شبکه بلاک چینی ترون صبح روز شنبه اعلام کرده بود که در حال همکاری با بزرگ‌ترین صرافی رمز ارزی دنیا است تا کارمزدهای شبکه ترون در این پلتفرم معاملاتی را کاهش دهد. وی در یک پست توییتری نیز نوشت که این شبکه و تیم توسعه آن متعهد هستند تا معاملات ارزهای دیجیتال را برای تمامی افراد و کاربران مقرون‌به‌صرفه کنند.

کارشناسان و تحلیلگران زیادی معتقدند که افزایش کارمزد شبکه ترون برای برداشت‌ها می‌تواند بر حجم معاملات رمز ارزها در این شبکه و پروتکل TRC20 تا حد زیادی تاثیرگذار باشد. در پی این اتفاقات و همکاری نزدیک دو پلتفرم با یکدیگر و بازخورد جامعه از افزایش اشاره شده، بایننس تصمیم گرفت که کارمزد برداشت در شبکه ترون را به حالت قبلی بازگرداند و از افزایش آن صرف نظر کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان