همزمان با بهبود نسبی بازار آلت کوین‌ها، قیمت بیت کوین افزایش یافت

خانهاخبارهمزمان با بهبود...

آنچه می‌خوانید...

در دو روز گذشته شاهد یکی از وحشتناک‌ترین سقوط‌های بازار ارز دیجیتال بودیم که طی آن قیمت بیت کوین حمایت 20000 دلاری خود را بالاخره از دست داد و به کف 17700 دلاری رسید. با این حال، به‌نظر می‌رسد روند نزولی حداقل برای الان متوقف شده باشد چراکه شاهد سبزپوش شدن بخش زیادی از بازار رمزارز هستیم.

بر اساس داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال بازار پس از سقوط به کانال 17000 دلاری، اکنون به محدوده 19000 دلار بازگشته است و حتی موفق شد تا 19892 دلار افزایش یابد. با این رشد قیمت، مارکت کپ بیت کوین به 370 میلیارد دلار رسید.

- Advertisement -

افزایش قیمت بیت کوین در حالی رقم می‌خورد که صرافی بایننس، بزرگترین صرافی جهان از اصلاح اخیر استفاده کرد و بیش از 100 هزار واحد بیت کوین خریداری و به یکی از کیف پول‌های خود منتقل کرد.

همزمان با بیت کوین، بسیاری از آلت کوین‌ها نیز روند نزولی خود را متوقف کرده و نسبتا بهبود یافته‌اند. اتریوم که اخیرا حمایت 1000 دلاری خود را از دست داده بود و به 896 دلار سقوط کرده بود، حدود 4% افزایش یافت و اکنون به 1030 دلار بازگشته است. علیرغم افزایش قیمت اخیر، برخی از تحلیلگران همچنان نسبت به اتریوم دیدی نزولی دارند. پیتر برنت، تحلیلگر کهنه‌کار بازارهای مالی معتقد است اتر تا 300 دلار سقوط خواهد کرد. وی خاطرنشان کرد در شرایط کنونی حاضر نیست حتی با پول دشمنش هم اتر بخرد.

سایر آلت کوین‌ها نیز رشد خوبی را تجربه کرده‌اند. در ساعات اخیر، سولانا، پولکادات، لایت کوین، و چین لینک به ترتیب 6.44، 5.89، 10.18و 8.57% رشد کرده‌اند.

نمای کلی بازار رمزارزها
نمای کلی بازار رمزارزها

همانطور که گزارش دادیم، اوایل امروز، ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان در توییتی اعلام کرد همچنان از دوج کوین حمایت می‌کند و به خرید آن ادامه می‌دهد. در واکنش به توییت ماسک، دوج کوین بیش از 10% افزایش یافت.

با افزایش قیمت اخیر ارزهای دیجیتال، ارزش کل بازار رمزارزها به 900 میلیارد دلار رسید که بیت کوین 41.33% از آن را تشکیل می‌دهد.

نظر شما در رابطه با افزایش اخیر قیمت بیت کوین چیست؟ آیا روند نزولی به پایان رسیده یا شاهد بهبودی جزئی در میانه بازار گسترده نزولی هستیم؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.  

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان