به‌روزرسانی زنجیره BNB؛ تاثیر آن بر سرمایه‌گذاران چه خواهد بود؟

خانهاخباربه‌روزرسانی زنجیره BNB؛...

آنچه می‌خوانید...

پذیرش بی ان بی چین در چند وقت اخیر افزایش قابل‌توجهی داشته است و اکنون با اعلامیه جدید شبکه پالی هدرا (Polyhedra) انتظار می‌رود که این روند ادامه داشته باشد. پالی هدرا، روز گذشته و در یک پست توییتری اعلام کرد که از به‌روزرسانی زنجیره BNB یعنی لوبان (Luban) در پل دانش صفر و همچنین کلاینت دانش صفر خود یعنی LayerZero پشتیبانی خواهد کرد. در کنار این اتفاق مهم، بی ان بی اعلام کرد که با موفقیت به‌روزرسانی BEP-126 را در شبکه اجرایی کرده است.

توییت پالی هدرا

به‌روزرسانی BEP-126 زنجیره BNB

به نقل از ambcrypto، به‌روزرسانی جدید BEP-126 قابلیت نهایی شدن سریع را معرفی کرده است که باعث افزایش امنیت شبکه می‌شود. به لطف این قابلیت، کاربران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که اطلاعات دقیق و درستی را از آخرین بلاک نهایی شده دریافت می‌کنند.

- Advertisement -

قابلیت نهایی شدن با خود بهبود امنیت در برابر حملات دو بار خرج کردن و سازمان‌دهی مجدد MEV، غیرقابل‌بازگشت بودن تراکنش‌ها پس از تأیید و عملیات کارآمد برای صرافی‌ها و پروتکل‌های دیفای را به همراه داشته است. باید اشاره داشت که این به‌روزرسانی تأثیری بر افزایش سرعت تراکنش‌ها ندارد اما به‌طور قابل‌توجهی امنیت و اعتبار زنجیره بی ان بی را افزایش می‌دهد.

مزایای BEP-126 برای زنجیره بی ان بی

نگاهی به داده‌های پلتفرم تحلیلی آرتمیس نشان می‌دهد که در چند وقت اخیر میزان استفاده از زنجیره بی ان بی همواره در یک روند نزولی قرار داشته است. این اتفاق در کاهش تراکنش‌های روزانه کاملاً مشهود بوده که در 30 روز گذشته سقوط سنگینی داشته است. زنجیره BNB نه‌تنها با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کند که پس از جهش روز 17 مه، تعداد آدرس‌های فعال بی ان بی نیز مسیر مشابهی را پیش گرفتند و با کاهش همراه شدند.

مطلب مفید: سیستم بازی Playa3ull Games چیست؟

آدرس و تراکنش های روزانه زنجیره BNB

با این حال، اکنون و با اضافه شدن قابلیت نهایی شدن سریع در شبکه که افزایش امنیت را به همراه داشته است، انتظار می‌رود که روند معکوس و افزایشی را شاهد باشیم. این اتفاق بسیار محتمل است چرا که امنیت از مهم‌ترین دلایل جذب کاربران برای یک شبکه بلاک چینی محسوب می‌شود.

فشار فروش BNB

در حالی که این اخبار مثبت برای زنجیره بی ان بی منتشر شده است و کاربران آن دلیلی برای خوشحالی دارند، سرمایه‌گذاران BNB همچنان دست و پا می‌زنند. داده‌ها نشان می‌دهند که قیمت این ارز دیجیتال در چند وقت اخیر با سقوط سنگین 16 درصدی همراه بوده و اکنون در محدوده 234 دلاری و با ارزش بازار 36 میلیارد دلاری معامله می‌شود.

همچنین بر اساس داده‌های Lookonchain، یک نهنگ BNB که دو سال گذشته غیرفعال بوده است به‌تازگی 10 هزار واحد بی ان بی را در قیمت 230 دلاری به فروش رسانده است. چنین حرکتی نشان‌دهنده تحت‌فشار بودن این ارز دیجیتال و افزایش شانس سقوط بیشتر است.

آیا قیمت BNB به‌زودی بازخواهد گشت؟

بازگشت قیمت BNB در زمان نگارش این خبر بسیار غیرمحتمل به نظر می‌رسد چرا که شاخص‌های بسیاری برای این ارز دیجیتال منفی هستند. همچنین هم‌زمان با این شاخص‌های منفی، نوسانات بالای یک هفته اخیر می‌تواند از احتمال سقوط بیشتر در روزهای آتی خبر دهد. باید اشاره داشت که احساسات پیرامون توکن بی ان بی در بازار منفی هستند و باید دید که آیا اخبار مثبت به‌روزرسانی زنجیره BNB می‌تواند تأثیری در تغییر این فضا داشته باشد یا خیر.

نمودار سنتیمنت

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان