داده های تازه: بیت کوین ورودی به صرافی ها به اوج خود در سال 2018 رسیده است

خانهاخبارداده های تازه:...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

فکت کوینز: به نظر می‌رسد با اتفاقات اخیر و رفتار قیمتی چد روز گذشته، در آستانه بزرگ ترین میزان بیت کوین ورودی به صرافی ها از سال 2018 تاکنون قرار گرفته است. داده های پلتفرم تحلیلی کریپتوکوانت نشان می‌دهد که از روز 14 ژوئن، کاربرهای 21 صرافی بزرگ در حال ارسال کوین های خود به کیف پول های صرافی هستند.

ورود 83 هزار بیت کوین به صرافی ها در یک روز

از زمانی که قیمت بیت کوین به زیر 20800 دلار سقوط کرد، ترس و اضطراب در میان تریدرها بیشتر شده و علیرغم بازگشت مقطعی قیمت به سطح 23000 دلاری از نظر آنها بدترین اتفاق ممکن برای بیت کوین هنوز تمام نشده است. پس از این اتفاق قیمت این ارز به سطح 21000 دلاری بازگشت و میزان بیت کوین ورودی به صرافی ها نیز افزایش یافت و به 59376 BTC رسید.

- Advertisement -

بر اساس داده های کریپتوکوانت، از نوامبر 2018 تاکنون، شاهد چنین سرمایه ورودی به صرافی ها نبودیم. گفتنی است که در نوامبر 2018 و در تنها یک روز 83481 بیت کوین وارد صرافی ها شد. داده های کریپتوکوانت حاکی از آن است که روز 9 مه امسال نیز یکیدیگر از روزهایی بوده است که تعداد زیادی بیت کوین (29082 BTC) وارد صرافی ها شده است.

اکنون نگرانی هایی ایجاد شده است که شاهد افزایش فشار فروش در بازار خواهیم بود و سرمایه ورودی به صرافی ها نیز در روزها و هفته های آتی بیشتر می‌شود. گفتنی است که حدود یک ماه پس از این اتفاق در سال 2018، قیمت بیت کوین به کف چرخه خود در 3100 دلار رسید و با اوج 20000 دلاری اش فاصله ای 84 درصدی را ایجاد کرد.

بیت کوین ورودی به صرافی ها

در میان کارشناسان و تحلیلگران بحث های زیادی وجود دارد که آیا شاهد تکرار چنین چرخه ای در بیت کوین خواهیم بود یا خیر. گفتنی است که اگر قرار باشد فاصله 84 درصدی تا اوج قیمتی ایجاد شود، کف بیت کوین محدوده 11000 دلاری خواهد بود. با این حال برخی از تحلیلگران بازار مانند ویلی وو، معتقد هستند که حرکات اقتصاد کلان کف قیمتی بیت کوین را تعیین خواهند کرد. وی در این باره گفت:

«فکر می‌کنم ساده تر این حرف ها باشد. از نظر من هنگام پایدار شدن اقتصاد کلان، کف قیمتی بیت کوین تشکیل خواهد شد.»

مطلب مفید: آموزش کار با صرافی کوکوین قسمت اول؛ ثبت نام، احراز هویت و فعال کردن 2FA

فروش سنگین در صرافی های بایننس و FTX

در بررسی این موضوع که فروشندگان چه کسانی هستند، مدیرعامل کریپتوکوان گفته است که تریدرهای مشتقه و صرافی بایننس بیشترین نقش را در فشار فروش اخیر داشتند. وی گفت که مسئول بیشترین تعداد بیت کوین های از خواب بیدار شده و انتقال یافته، تریدرهای مشتقه و صرافی بایننس هستند.

شاخص CDD

شاخص CDD بیت کوین در چند روز اخیر نشان دهنده واریز کوین های نهنگ های قدیمی به پلتفرم های معاملاتی است.

بر اساس صحبت های مدیرعامل کریپتوکوانت، این اقدام نهنگ های قدیمی بر خلاف دیگر نهنگ ها است که از زمان سقوط اکوسیستم ترا تا کنون حرکت خاصی نکرده و تنها مشاهده گر بازار بودند. داده های کوین گلس نیز نشان می‌دهد که در روزهای اخیر بیت کوین ورودی به صرافی FTX زیاد شده و به نظر تریدرها نسبت به بیت کوین دید نزولی دارند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان