تحلیل بیت کوین؛ سرمایه‌گذاران در انتظار رالی صعودی BTC هستند

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل بیت کوین؛...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بازار سهام آمریکا در روزهای اخیر به اخبار توافق سقف بدهی و همچنین داده‌های مشاغل بخش غیر کشاورزی واکنش خوبی نشان داد و با رشد همراه شد تا برای اولین بار در سه سال گذشته شاهد شش هفته حرکت مثبت از بازار سهام بوده باشیم. در همین حین قیمت بیت کوین نیز روزهای گذشته با حرکت مثبت خوبی و همراه شد. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که نشانه‌هایی نیز در بازار به وجود آمده که نشان از خروج احتمالی قیمت از محدوده ثابت فعلی و حرکت به سمت سطوح بالاتر دارد.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از کوین تلگراف، علاوه بر موارد اشاره شده، انتظار می‌رود که فدرال رزرو نیز در جلسه بعدی و تصمیم برای نرخ بهره وارد فاز توقف افزایش نرخ بهره شود. این اتفاق به‌عنوان یک کاتالیزور برای بازارهای مالی عمل کرده و رالی‌های صعودی را به همراه داشته است.

- Advertisement -

همان‌طور که اشاره شد، رالی صعودی در بازار سهام باعث حرکت مثبت از قیمت بیت کوین و رسیدن آن به محدوده 27000 دلاری شد. البته باید توجه داشت که در ساعات گذشته قیمت این ارز دوباره با اصلاح همراه بوده و به محدوده 26800 دلاری رسیده است اما اگر خریداران بتوانند با حفظ سطوح فعلی افزایش قیمت را رقم بزنند، نه‌تنها بیت کوین بلکه اکثر ارزهای دیجیتال بازار می‌توانند رالی صعودی را تجربه کنند.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کویین نشان می‌دهد که قیمت روزهای گذشته را در نزدیکی میانگین متحرک 20 روزه در 27233 دلاری سپری کرده است. در حالی که بیت کوین اکنون در نزدیکی 26800 دلار قرار دارد حرکات بازار نشان می‌دهد که خریداران در محدوده 26500 دلاری مشغول خرید در کف بوده و هستند.

نمودار بیت کوین

میانگین 20 روزه جهتی خنثی به خود گرفته و شاخص RSI نیز در محدوده میانی قرار دارد تا شاهد تعادل میان عرضه و تقاضا باشم. اگر خریداران بتوانند قیمت را از خط مقاومتی الگوی کانال نزولی عبور دهند، شاهد بر هم خوردن این تعادل به سود خریداران خواهیم بود. در این صورت رالی صعودی به سمت مقاومت 31000 دلاری برای بیت کوین آغاز خواهد شد.

مطلب مفید: هرآنچه باید از کلاهبرداری فیشینگ Infero Drainer بدانید!

اگر قیمت به این سطح واکنش منفی نشان دهد، به معنای آن خواهد بود که بیت کوین باید مدت بیشتری را در ناحیه کانال نزولی سپری کند. در این صورت، سطح بسیار مهم 25250 دلاری یا سطح حمایتی کانال است که شکست آن می‌تواند قیمت را به سمت حمایت روانی 20000 دلاری حرکت دهد.

نمودار 4 ساعته بیت کوین

تحلیل نمودار 4 ساعته بیت کوین نشان می‌دهد که فروشندگان با تمام قدرت مشغول دفاع از سطح 27350 دلاری هستند و واکنش اخیر و سقوط به محدوده 26800 دلاری نیز به همین دلیل صورت گرفته است. بیت کوین در کوتاه‌مدت مشغول ایجاد کف‌های بالاتر بوده است که نشان از افزایش تقاضا در سطوح پایین‌تر دارد. چنین سناریویی می‌تواند احتمال رالی صعودی و عبور از مقاومت پیش رو را افزایش دهد. اگر چنین حرکتی صور گیرد، بیت کوین از سطح مقاومتی الگوی کانال نزولی عبور خواهد کرد.

از سویی دیگر و بنا بر تحلیل بیت کوین، اگر فروشندگان بتوانند کنترل بازار را در اختیار بگیرند، در اولین مرحله تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر محدوده حمایتی 26505 دلاری برسانند. رخداد این سناریو می‌تواند سقوط بیت کوین تا محدوده 26360 و سپس 25800 دلاری را به همراه داشته باشد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان