تحلیل بیت کوین؛ تلاش خریداران برای بازگشت BTC به ۲۶۰۰۰ دلار (۲۶ خرداد ۱۴۰۲)

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل بیت کوین؛...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

روز گذشته، بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری در جهان یعنی بلک راک به‌طور رسمی اعلام کرد که درخواست خود برای ETF اسپات بیت کوین را ارائه کرده است. در حالی که کمیسیون بورس آمریکا تاکنون هیچ درخواستی را مبنی بر راه‌اندازی ETF بیت کوین قبول نکرده، سرمایه‌گذاران واکنش بسیار مثبتی به این اتفاق داشتند و در پی آن شاهد بازگشت قیمت بیت کوین از کانال 24000 دلاری بودیم. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که در واکنش به این اخبار مثبت، قیمت این ارز دوباره وارد کانال 25000 دلاری شده است.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از newsbtc، قیمت بیت کوین با حرکت صعودی شب گذشته خود اکنون در بالای مقاومت 25200 دلاری قرارگرفته است و تریدرها در تلاش هستند تا یک موج بازگشتی را آغاز و قیمت را به محدوده 26000 دلاری برسانند. گفتنی است که برای انجام چنین حرکتی، بیت کوین با میانگین متحرک 100 ساعته به‌عنوان مقاومت مواجه است که شکست آن اهمیت زیادی برای خریداران خواهد داشت.

- Advertisement -

تحلیل بیت کوین و تلاش برای روند بازگشتی

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت این ارز همچنان در ناحیه نزولی و زیر مقاومت 26200 دلاری باقی مانده است. در مسیر نزولی، حرکت این ارز به سمت حمایت 25500 دلاری با افزایش فشار فروش همراه شد و در ادامه فروشندگان حتی موفق شدند سطح 25000 دلاری را نیز فتح کنند.

کف قیمتی در محدوده 24751 دلاری تشکیل شد و پس از آن خریداران در تلاش بوده‌اند تا یک موج بازگشتی را آغاز کنند. در این حرکت، بیت کوین با موفقت 25000 دلار و مقاومت 25200 دلاری را فتح کرد. در ادامه، سطح 50% فیبوناچی اصلاحی نیز توسط خریداران فتح شد تا شاهد قدرت گرفتن روند صعودی باشیم.

نمودار بیت کوین

در حال حاضر قیمت بیت کوین در زیر ناحیه 25750 دلاری و میانگین متحرک 100 ساعته معامله می‌شود. علاوه بر آن، در مسیر صعودی بیت کوین، خط روند مقاومتی نیز با مقاومت 25680 دلاری در نمودار یک ساعته تشکیل شده است.

مطلب مفید: میم کوین وال استریت (WSM) چیست؟

با توجه به قیمت فعلی بیت کوین، اولین مقاومت پیش روی این ارز دیجیتال خط روند اشاره شده و میانگین 100 ساعته خواهد بود. در صورتی که بیت کوین با موفقیت از خط روند نزولی عبور کند، مقاومت بعدی برای آن سطح 25750 دلاری خواهد بود.

شکست این محدوده مقاومتی می‌تواند حرکت صعودی تازه‌ای را برای بیت کوین به همراه داشته باشد. حرکتی که هدفش پس گرفتن سطح 26000 دلاری و حرکت به سمت مقاومت‌های 26200 دلاری و 26500 دلاری در کوتاه‌مدت است.

سقوط قیمت

بنا بر تحلیل بیت کوین، اگر قیمت در عبور از مقاومت 25750 دلاری ناموفق عمل کند، روند نزولی ادامه خواهد یافت و دوباره شاهد بازگشت بیت کوین به محدوده 25200 دلاری خواهیم بود. اگر خریداران موفق به حفظ این سطح نشوند، 24820 دلار حمایت بعدی بیت کوین است که شکست آن می‌تواند سقوط بسیار گسترده‌ای را به همراه داشته باشد. در صورت رخ دادن چنین سناریویی، در کوتاه‌مدت بیت کوین به کف 24000 دلاری سقوط خواهد کرد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت newsbtc است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان