آيا قیمت SOL به ۳۰ دلار خواهد رسید؛ تحلیل سولانا (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲)

آنچه می‌خوانید...

برای بیش از یک ماه، قیمت سولانا شاهد یک فاز اصلاحی تحت تأثیر الگوی گوه نزولی بوده است. از سقف محلی 26 دلار، قیمت سولانا نزدیک به 22 درصد سقوط کرد و به قیمت فعلی 20.23 دلار رسید. با وجود عدم اطمینان کنونی در بازار، بازار به این الگو واکنش نشان می‌دهد و می‌تواند پتانسیل رشد قابل توجهی را پس از تکمیل آن ارائه دهد. در ادامه با تحلیل سولانا با فکت کوینز و تحلیل سولانا همراه باشید.

تحلیل سولانا

به نقل از کوین گیپ، در میان عدم اطمینان کنونی در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت سولانا در الگوی گوه به کاهش خود ادامه می‌دهد. الگوی گوه اساساً یک الگوی ادامه‌دهنده صعودی است و بنابراین، به نظر می‌رسد افت قیمت SOL موقتی باشد.

- Advertisement -
نموار روزانه قیمت سولانا

تحت تأثیر این الگو، قیمت به احتمال زیاد از خط روند مقاومت این الگو عبور کرده و رشد خود را مجددا آغاز می‌کنند. بسته شدن  کندل روزانه در بالای خط روند، شرایط را  برای ورود خریداران بازار محیا کرده و فرصت قابل توجهی را برای صعود به بالاتر فراهم می‌کند.

قیمت سولانا می‌تواند پس از این بریک اوت 30 درصد رشد کند تا به اوج 26.1 دلار برسد. اگر این مقاومت چند ماهه شکسته شود، قیمت به احتمال زیاد به 30 دلار می‌رسد.

به هر حال، تا زمانی که الگوی گوه دست نخورده نباشد، فاز اصلاح فعلی ممکن است  قیمت SOL را پایین تر بیاورد.

اندیکاتورهای تکنیکال  

  • مکدی (MACD): شیب نزولی خط مکدی (آبی) و خط سیگنال (نارنجی) منعکس کننده شتاب فروش پایدار در سولانا است.
  • میانگین متحرک نمایی: EMAهای روزانه (20، 50 و 100) درست بالای قیمت قرار دارند، که می‌توانند به عنوان موانعی در برابر افزایش قیمت عمل کنند.

سطوح قیمت سولانا در طول روزانه

  • قیمت لحظه‌ای: 20.23 دلار
  • روند: نزولی
  • نوسانات: زیاد
  • سطوح مقاومت: 21.3 دلار و 24 دلار
  • سطوح حمایت: 17.7 دلار و 16 دلار

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان