پیش بینی رشد ۳۰ درصدی قیمت فلوکی اینو؛ تحلیل Floki (28 فروردین)

آنچه می‌خوانید...

قیمت فلوکی اینو (FLOKI) بیش از یک ماه است که در یک محدوده معاملاتی نوسان می‌کند. اما این وضعیت می‌تواند پس از صعود اخیر FLOKI که منجر به آزمایش مجدد سقف دامنه شده، به سرعت تغییر کند. در ادامه با تحلیل فلوکی اینو با فکت کوینز همراه باشید.

به نقل از Fxstreet، علاوه بر این، حساب رسمی فلوکی اینو در توییتر اشاره کرد که در تاریخ 17 آوریل ساعت 6 بعد از ظهر UTC یک اطلاعیه خواهد داد. این خبر می‌تواند کاتالیزوری باشد که تعیین می‌کند FLOKI به کدام سمت خواهد رفت.

- Advertisement -

قیمت فلوکی اینو آماده شکستن دامنه نوسانی خود

قیمت فلوکی اینو بین 13 و 16 فوریه 230 درصد افزایش یافت و یک سقف محلی در 0.0000681 دلار ثبت کرد. این حرکت صعودی بلافاصله با یک اصلاحی همراه شد، چراکه سرمایه‌گذاران برای برداشت سود هجوم آوردند و یک اصلاح 62 درصدی را رقم زدند.

قیمت Floki در تلاش برای بهبود خود وارد یک دامنه معاملاتی شد. این دامنه از 0.0000419 دلار تا 0.0000334 دلار را در برمی‌گیرد که جهش اخیر فلوکی قیمت را مجدداً به سقف دامنه سوق داد.

سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند که یکی از این دو سناریو برای قیمت Floki Inu در آینده رخ دهد: اصلاح یا ادامه روند صعودی. عقب‌نشینی تا سطح 0.0000359 دلار فرصتی برای انباشت مجدد می‌دهد. اگر این اتفاق بیفتد، سرمایه‌گذاران باید منتظر تبدیل سطح 0.000419 دلار به سطح حمایت باشند.

در مجموع، این حرکت برای قیمت فلوکی اینو 30 درصد سود خواهد داشت.

نمودار 4 ساعته قیمت فلوکی اینو FLOKI/USDT

بنا بر تحلیل فلوکی اینو و درحالی‌که چشم‌انداز قیمت Floki مثبت به نظر می‌رسد، سرمایه‌گذاران باید به قیمت بیت کوین نیز نیم‌نگاهی داشته باشند، چراکه نوسانات آن می‌تواند کار را خراب کند. در صورتی که بیت کوین دچار اصلاح شود، آلتکوین های ضعیف را نیز با خود می‌برد. از این رو، یک اصلاح می‌تواند برای FLOKI نیز اتفاق بیفتد. اگر طی این اصلاح کندل چهار ساعته زیر سطح 0.0000334 دلار بسته شود، سناریوی صعودی نیز بی‌اعتبار خواهد شد.

در چنین سناریویی، قیمت Floki می‌تواند 23٪ سقوط کند و حمایت 0.0000255 دلار را به خود ببیند.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت Fxstreet است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان