تحلیل قیمت بیت کوین (ویژه ۸ ابان ۱۴۰۲)

آنچه می‌خوانید...

با تحلیل ۸ آبان بیت کوین در خدمت شما همراهان فکت کوینز هستیم. همانطور که در تحلیل‌های قبلی متذکر شدیم، در حال حاضر نمی‌توان روند نزولی را برای قیمت بیت کوین متصور بود و هر حرکت نزولی را می‌توان یک اصلاح برشمرد.

همانطور که در نمودار زیر پیداست، در تایم فریم یک ساعته شاهد یک روند صعودی هستیم که قیمت به این خط روند نزدیک شده و می‌توان انتظار یک جهش از این سطح (حوالی ۳۴۳۰۰ دلار) را داشت.

- Advertisement -

[jwp-video n=”1″]

به همین شکل،‌ در تایم فریم چهار ساعته نیز روند صعودی بوده و انتظار می‌رود قیمت بیت کوین به سمت تارگت‌های بعدی خودش حرکت کند. اولین تارگت پیش روی بیت کوین سطح ۳۵۱۰۰ دلار و سطح بعدی که پادشاه ارزهای دیجیتال می‌تواند به خود ببیند سطح ۳۵۹۰۰ دلار است.

نمودار یک ساعته قیمت بیت کوین

قابل ذکر است،‌ در تایم فریم روزانه شاهد یک مقاومت سنگین در ۳۷۶۰۰ و ۴۰۰۰۰ دلار هستیم که خود یک سطح قیمت روانی به شمار می‌رود و می‌توان انتظار واکنش منفی شدید به این نقطه را داشته باشیم.

در سناریوی فعلی، انتظار داریم قیمت پس از برخود به سطح ۳۵۱۵۰ دلار شاهد یک اصلاح و سپس از سرگیری روند صعودی تا سطح ۳۵۹۸۰ دلار باشید. در صورت تایید این حرکت و پاکسازی مقاومت‌های مذکور می‌توانیم انتظار رشد قیمت بیت کوین تا سطح ۳۷۰۰ دلار و حتی ۳۷۶۰۰ را داشته باشیم.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان