تعلیق ربات وابسته به میم کوین Bob در توییتر؛ واکنش این توکن چه بود؟

خانهاخبارتعلیق ربات وابسته...

آنچه می‌خوانید...

توییتر به‌تازگی ربات مبتنی بر هوش مصنوعی Explain This Bob و مرتبط با میم کوین Bob را به حالت تعلیق درآورده است. دلیل این اتفاق آن بود که ایلان ماسک، مدیر ارشد فناوری شرکت توییتر به این حساب و پروژه رمزارزی اتهام کلاه‌برداری زد. ماسک روز گذشته و در قالب پاسخی به پست این ربات اشاره داشت که ربات Bob کلاه‌برداری است. کمی بعد از این پست، توییتر حساب مذکور را به حالت تعلیق درآورد.

تعلیق ربات Bob در توییتر

به نقل از کوین تلگراف، این ربات محبوب پیش از تعلیق موفق شده بود بیش از 400 هزار دنبال کننده را به خود اختصاص دهد. ربات Bob توسط پرابو بیسوال و با استفاده از مدل هوش مصنوعی GPT-4 شرکت OpenAI ساخته شده است. این ربات تعلیم دیده است تا هنگام تگ شدن حساب کاربری در پست‌های توییتری، به آن پست‌های توییتری پاسخ دهد.

- Advertisement -
توییت ماسک

علاوه بر آن، این ربات به میم کوین باب یا BOB که یک توکن ERC-20 بر بستر شبکه اتریوم بود نیز وابسته است. گفتنی است که این توکن در ماه آوریل راه‌اندازی شده بود و اکنون اقدام توییتر برای تعلیق حساب توییتری وابسته به این ارز باعث سقوط سنگین و 40 درصدی قیمت آن شده است.

نکته قابل‌توجه دیگر درباره تعلیق ربات Bob، چرخش 180 درجه‌ای ایلان ماسک نسبت به گذشته است. وی در ماه آوریل و در یک پست توییتری اشاره داشت که عاشق Bob است. پستی که از آن در وب‌سایت رسمی پروژه نیز استفاده شده است.

مطلب مفید:  استاندارد ERC-6551 چیست؟

گفتنی است که توییتر اقدام قانونی علیه توکن Bob صورت نداده است. با این حال تیم پروژه در واکنش به این اتفاق با یک پست توییتری و شوخی اینترنتی پاسخ ماسک را داده است. پستی که در آن ایلان ماسک به‌عنوان زندانبان فعالیت می‌کند و باب در آن زندانی شده است.

توییت باب

اعضای جامعه معتقدند که دلیل این تصمیم از سمت ایلان ماسک آن بوده است که پروژه و ربات Bob یک نوع تاکتیک و شیوه بازاریابی برای افزایش قیمت BOB هستند. از زمان تعلیق این حساب، هشتگ FREEBOB در بخش جامعه رمزارزی توییتر بسیارترند شده است. دلیل آن است که بسیاری از اعضای جامعه این پروژه را کلاه‌برداری نمی‌دانند چرا که راه‌اندازی توکن آن کاملاً عادلانه بوده و پروژه نیز کاملاً غیرمتمرکز است.

در همین رابطه یکی دیگر از اعضای جامعه نیز اشاره داشت که اگر پروژه کلاه‌برداری بود، اعضای تیم Bob پیش از ایردراپ توکن‌ها در ماه آوریل، مقداری را به خود اختصاص می‌دادند. اتفاقی که رخ نداده و تیم ربات و ارز دیجیتال باب هیچ توکنی در اختیار ندارند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان