توسعه‌دهندگان کاردانو از ساخت اولین کیف پول لایت این شبکه با نام لیس (Lace) خبر دادند

خانهاخبارتوسعه‌دهندگان کاردانو از...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: تیم توسعه کاردانو به تازگی اولین کیف پول لایت خود را با نام لیس (Lace) ساخته است. این کیف پول جدید دارای ویژگی های زیادی است و به کاربران اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود را کنترل، مدیریت و ذخیره کنند.

لیس علاوه بر ارزهای دیجیتال قابلیت نگه داری از NFT ها را دارد و بدین ترتیب کاربران بدون نیاز به راه حل های شخص ثالث می‌توانند تمامی دارایی های دیجیتالی خود را در یک مکان ذخیره کنند. گفتنی است که این کیف پول از طریق یک راه حل زنجیره جانبی و توسط تیم توسعه کاردانو ساخته شده است.

- Advertisement -

هدف اصلی توسعه دهندگان کاردانو از این اقدامات آن بود ک میان شبکه های کاردانو و اتریوم سازگاری و همکاری ایجاد کنند. در حال حاضر کیف پول لایت ساخته شده در مرحله آزمایشی قرار دارد و به زودی به مرحله اجرایی وارد خواهد شد.

قابلیت های کیف پول لایت کاردانو

یکی از مهم ترین ویژگی های کیف پول لیس سازگاری و قابلیت استفاده از سیستم های بلاک چینی مختلف علاوه بر کاردانو است. همانطور که اشاره شد سازگاری و همکاری میان بلاک چین ها هدف اصلی توسعه دهندگان از راه اندازی این کیف پول بود. سازندگان لیس به زودی زنجیره های جانبی دیگر و شبکه های بلاک چینی بیشتری را به این کیف پول اضاف خواهند کرد. هدف نهایی از راه اندازی این کیف پول، تبدیل کردن آن به یک کیف پول کامل و تنها مقصد کاربران است.

این کیف پول لایت باید بتواند تمامی راهکارها را جایگزین کند و تمام وب 3 را در یک مکان گرد هم آورد. یکی دیگر از اهداف لیس آن است که فضای وب 3 برای تمامی افراد به آسانی قابل دسترس باشد.

در توضیحات این کیف پول آمده است که امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های لیس است و تیم توسعه برای تکمیل این هدف خود قصد دارند از ادغام لایه های امنیتی یک  کیف پول سخت افزاری استفاده کنند. علاوه بر موارد بالا، در کیف پول لیس کاربران می‌توانند توکن های ADA خود را استیک کرده و در عوض سود دریافت کنند.

مطلب مفید: استیبل کوین USDC چیست و چه کاربردهایی دارد؟

به صورت کلی، کیف پول لایت لیس یک پلتفرم است که از ترکیب دارایی های دیجیتال، NFT ها و یک متصل کننده برنامه های غیرمتمرکز ایجاد شده و به کاربران اجازه استیک کردن توکن برای ورود به وب 3 را در تجربه ای بی همتا می‌دهد.

توجه بسیاری به طراحی لیس شده است

تیم توسعه کاردانو توجه بسیار زیادی به طراحی این کیف پول داشته است. بر اساس منابع آگاه، لیس به گونه ای طراحی شده است که کاربران با تجربه و تازه کار هر دو در درک و فهم قابلیت های آن مشکلی ندارند.

این کیف پول به آسانی قابل استفاده است و دارای بخش های بسیار فنی و پیچیده ای نیست که معمولا به آموزش های زیادی نیز نیاز دارند. لیس از طریق یک فروشگاه رایگان غیر متمرکز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کار را برای کاربران روزانه و توسعه دهندگان به شدت تسهیل می‌کند.

همچنین کاربران با استفاده از کیف پول لایت کاردانو می‌توانند به برنامه های غیرمتمرکز بر بستر کاردانو نیز دسترسی داشته باشند و برای این کار به برنامه های مبتنی بر اندروید و iOS که تحت نظر شرکت های متمرکز هستند، نیازی نخواهند داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان