رئیس فدرال رزرو: هیچ پیامد اقتصادی کلانی در نوسانات بیت کوین دیده نمی‌شود

خانهاخباررئیس فدرال رزرو:...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: بر اساس صحبت های جروم پاول رئیس بانک مرکزی آمریکا، فدرال رزرو در حال نظارت همه جانبه بر دنیای ارزهای دیجیتال است، اما نگرانی بابت این حوزه ندارد.

پاول امروز در جلسه کمیته سنا گفت که فدرال رزرو هیچ پیامد اقتصادی کلانی از قیمت بیت کوین و نوسانات ناپایدار آن در بازار کریپتو ندیده است، با این حال قوانین و چارچوب قانونی بهتری برای ارزهای دیجیتال مورد نیاز است.

- Advertisement -

پاول پس از اشاره به آن که فدرال رزرو با دقت در حال نظارت روی حوزه کریپتو است، گفت:

«من فکر می‌کنم مفهوم اصلی واقعاً همان چیزی است که ما و دیگران مدتی است در حال اشاره کردن به آن هستیم. دنیای نوآورانه کریپتو فضایی تازه است که نیاز به یک چارچوب قانونی بسیار بهتر دارد.»

بیت کوین و بیشتر آلت کوین های اکوسیستم ارزهای دیجیتال در یک ماه اخیر و به دلیل نگرانی سرمایه گذاران درباره افزایش نرخ بهره از سمت فدرال رزرو به منظور مقابله با تورم با افت سنگینی همراه شدند. در حال حاضر قیمت بیت کوین در محدوده 20000 دلاری قرار دارد و این در حالی است که ماه نوامبر 2021 قیمت آن در اوج 69000 دلاری قرار داشت. همچنین به نظر می‌رسد سقوط بازار کریپتو همبستگی بسیار زیادی با بازارهای سهام در آمریکا داشته باشد که آنها نیز سال بدی را تجربه کردند.

مطلب مفید: هفت پلتفرم برتر برای استیک اتریوم در سال 2022

از رئیس فدرال رزرو درباره استیبل کوین ها و دارایی های دیجیتالی و وابستگی آنها به دلار آمریکا که دارای نوسانات کمتری نسبت به بیت کوین هستند نیز سوال شد. وی در پاسخ به این سوال گفت که دنیای استیبل کوین ها نوظهور و در حال توسعه است و قانون گذاری هدفمند و مورد نیاز آن هنوز ایجاد نشده است. گفتنی است که مقامات آمریکایی مدتی است چشم به استیبل کوین ها دوخته‌اند و دولت بایدن همواره در تلاش است تا آنها را قانون گذاری کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان