جک دورسی: اتریوم اوراق بهادار است

خانهاخبارجک دورسی: اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

جک دورسی، خالق توییتر و از حامیان شناخته شده بیت کوین روز گذشته با پاسخی که به یک پست توییتری داد، خود را درگیر جنگی میان اعضای جامعه ارزهای دیجیتال کرد. وی روز گذشته و در اتفاقی قابل‌توجه اعلام کرد که اتریوم اوراق بهادار است. گفتنی است که دورسی با گفتن بله به سؤال آیا اتریوم اوراق بهادار است یا خیر، موضع خود را مشخص کرد.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از کوین تلگراف، این پاسخ جک دورسی با واکنش‌های زیادی همراه شد و در این میان اودی ورتمایر، توسعه‌دهنده اوردینالزهای بیت کوین در تپ روت ویزاردز در یک پست توییتری مدیرعامل سابق توییتر را دلقک خطاب کرد.

- Advertisement -

در واکنش به این پست توییتری، جک دورسی پرسید که چگونه اتریوم اوراق بهادار نیست و از ورتمایر خواست تا به وی نشان دهد که چگونه این ارز دیجیتال محبوب در طبقه اوراق بهادار قرار نمی‌گیرد. ورتمایر در پاسخ به این سؤال دورسی، ویدیویی متعلق به گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس آمریکا از 5 سال گذشته را به اشتراک گذاشت که وی در آن می‌گوید اتریوم غیرمتمرکز است و اوراق بهادار نیست.

تویت دورسی

در واکنش به این پست توییتری ورتمایر، گابور گورباکس، مشاور و استراتژیست شرکت مدیریت سرمایه VanEck اشاره داشت که انتقال اخیر اتریوم به گواه سپرده‌گذاری می‌تواند این ارز دیجیتال را دوباره مشمول قوانین اوراق بهادار کند. قابل‌توجه است که این گفت‌وگوهای توییتری در پی شکایت کمیسیون بورس آمریکا از بایننس و کوین بیس به دلیل عرضه توکن‌های اوراق بهادار ثبت نشده ایجاد شده است.

مطلب مفید: آموزش ایجاد پل بین اتریوم و سولانا

در ادامه این منازعات و به‌منظور حمایت بیشتر از بیت کوین، دورسی تصویر پست توییتری برایان آرمسترانگ از سال 2015 را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشت. در این پست توییتری، مدیرعامل کوین بیس می‌گوید که آلت کوین‌ها تنها حواس‌پرتی هستند و جامعه و صرافی باید تمرکز خود را روی بیت کوین بگذارند.

توییت قدیمی آرمسترانگ

گفتنی است که در سال 2021 و زمانی که دورسی مدیرعامل توییتر بود، این شرکت موفق شد 140 توکن NFT مبتنی بر اتریوم را به فروش برساند اما در آن زمان، دورسی از سرمایه‌گذاری در دومین ارز دیجیتال برتر بازار خودداری کرد. وی در ماه اوت همان سال نیز توسعه اتریوم را کم‌اهمیت جلوه داد و اشاره داشت که این ارز نمی‌تواند به‌تنهایی باعث دگرگونی در صنعت فناوری شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان