بایننس آمریکا چندین جفت معاملاتی را از پلتفرم خود حذف کرد

خانهاخباربایننس آمریکا چندین...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بایننس آمریکا، بازوی آمریکایی بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی در جهان، روز گذشته اعلام کرد که صدها جفت معاملاتی در پلتفرم خود را حذف می‌کند. گفتنی است که صرافی پس از شکایت کمیسیون بورس آمریکا و درخواست اضطراری برای مسدود کردن پلتفرم چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.

- Advertisement -
spot_img

حذف جفت‌های معاملاتی از بایننس آمریکا

به نقل از کوین گیپ، بایننس آمریکا به‌تازگی و در گزارشی اعلام کرد که بخش معاملات OTC خود را متوقف کرده است و زمانی را برای بازگشایی مجدد آن مشخص نکرد. این پلتفرم در ادامه خاطرنشان کرد که دارایی سرمایه‌گذاران در مکان امن قرار دارد و نیازی به نگرانی نیست. همچنین بر اساس داده‌ها، واریز و برداشت در پلتفرم بدون هیچ مشکلی و به‌صورت عادی دنبال می‌شود.

- Advertisement -

در ادامه بایننس آمریکا اعلام کرد که در پی شکایت صورت گرفته، جفت‌های معاملاتی تتر، بیت کوین و دلار بایننس را از جمله آوه، اکسی، 1 اینچ، ایپ، پولکادات، مانا، یونی، اتم، بیت کوین کش و … را حذف خواهد کرد. بازوی آمریکایی بایننس به‌منظور بهبود و کارآمدی بیشتر قابلیت تبدیل خود تعداد جفت‌های معاملاتی قابل تبدیل را به 226 عدد کاهش می‌دهد.

مطلب مفید: مقایسه کارمزد صرافی های ارز دیجیتال (آپدیت ۲۰۲۳)

گفتنی است که بایننس از تتر، یو اس دی سی، بی ان بی، اتریوم، بیت کوین، اتم، آپتوس، متیک، لایت کوین و … پشتیبانی خواهد کرد. این لیست همچنین شامل میم کوین‌های محبوب بازار از جمله دوج کوین و شیبا اینو نیز می‌شود.

بر اساس گزارش‌های مختلف، روز گذشته کمیسیون بورس آمریکا در درخواستی به دادگاه خواستار مسدود شدن دارایی‌های بایننس آمریکا شد. مسدودسازی دارایی‌های بایننس شامل دو شرکت بزرگ این پلتفرم در خاک آمریکا می‌شود که دارای حساب‌های کاربری در موسسه‌های مالی بزرگ هستند و به این ترتیب به نقدینگی زیادی دسترسی دارند.

گفتنی است که از زمان ثبت شکایت و وارد شدن 13 اتهام به صرافی بایننس، توکن بومی این پلتفرم با سقوط سنگینی همراه بوده است و ریزش 14 درصدی در 7 روز اخیر را تجربه کرده است. در حال حاضر قیمت توکن BNB در محدوده 265 دلار است و باید دید که نتیجه دادگاه چه تأثیری بر قیمت این دارایی خواهد گذاشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان