حمایت ایلان ماسک از AI چه تاثیری بر قیمت توکن‌های این حوزه دارد؟

خانهاخبارحمایت ایلان ماسک...

آنچه می‌خوانید...

پس از آنکه در هفته‌های اخیر اخباری منتشر شد که ایلان ماسک در حال گفت‌وگو با محققان حوزه هوش مصنوعی است، اکنون پست توییتری تازه و حمایت ماسک از AI باعث شده تا گمانه‌زنی‌های بیشتری در میان اعضای جامعه ارزهای دیجیتال در این باره ایجاد شود. در حالی که این پست می‌تواند بدون منظور خاصی منتشر شده باشد اما ارتباط وی با دوج کوین باعث شده تا بسیاری معتقد باشند که ماسک در رابطه با ارزهای دیجیتال حوزه هوش مصنوعی صحبت کرده است.

به نقل از کوین گیپ، توکن‌های هوش مصنوعی در چند وقت اخیر و پس از موفقیت ربات ChatGPT با رشد زیادی همراه بودند و این موضوع در کنار سرمایه‌گذاری‌های سنگین شرکت‌های فناوری باعث شده تا هیجان پیرامون محصولات AI بسیار بیشتر شود.

- Advertisement -

با موفقیت ChatGPT، توکن‌های این حوزه مانند گراف، AGIX و Fetch.ai رشد بسیار خوبی را تجربه کرده‌اند. انتظار می‌رود با جذب سرمایه‌های سنگین در این حوزه و حمایت افراد مشهوری مانند ایلان ماسک، توکن‌های اشاره شده در آینده نیز روند صعودی خود را حفظ کنند.

برنامه ایلان ماسک برای حوزه هوش مصنوعی

ایلان ماسک، به‌تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرد که قبلا به حوزه کریپتو علاقه‌مند بوده اما اکنون جذب هوش مصنوعی شده و قصد حمایت از آن را دارد. بسیاری از اعضای جامعه در پی این بیانیه متصور شدند که منظور وی توکن‌های حوزه AI است. علاوه بر آن، وی در آخرین پست خود تصویری را منتشر کرده که به پروژه SingularityNET و توکن AGIX اشاره دارد. با وجود آنکه ماسک هنوز چیزی را اعلام نکرده اما بسیاری معتقدند که وی به این پروژه علاقه‌مند است.

مطلب مفید: ایلان ماسک جایگزین ChatGPT را می‌سازد!

توییت ماسک

این پست توییتری و برداشت جامعه از آن منجر شد تا قیمت AGIX با رشد نسبتاً کمی همراه شود. همچنین باید اشاره داشت که پروژه اشاره شده در ارتباط با اکوسیستم کاردانو است و در صورت صحت داشتن حمایت ماسک از AI و پروژه AGIX، کاردانو نیز می‌تواند از آن بهره ببرد. گفتنی است که در روزهای اخیر و هم‌زمان با سقوط قیمت بیت کوین در پی اتفاقات مربوط به بانک سیلور گیت، قیمت AGIX با رشد 11 درصدی همراه بوده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان