دادگاه حکم بازداشت دو کوان، بنیانگذار ترا را صادر کرد؛ سقوط آزاد لونا

خانهاخباردادگاه حکم بازداشت...

آنچه می‌خوانید...

دو کوان، بنیانگذار شرکت ترا فرم لبز، توسعه دهده اصلی شبکه ترا که در ماه مه سقوط  کرد، به نظر می‌رسد با دولت کره جنوبی به مشکل بزرگی برخورده است و اکنون دادگاه حکم بازداشت دو کوان را  صادر کرده است. گفتنی است که در پی سقوط اکوسیستم ترا و ارزهای لونا کلاسیک و USTC، حدود 40 میلیارد دلار از بازار ارزهای دیجیتال از بین رفت.

مشکلات بیشتر برای دو کوان

نشریه بلومبرگ به تازگی و در گزارشی گفت که دادگاهی در سئول، پایتخت کره جنوبی حکم بازداشت دو کوان را صادر کرده است. در این حکم علاوه بر نام وی، نام پنج نفر دیگر از اعضایی که به نظر در پروژه ترا دخیل بوده‌اند نیز به چشم می‌خورد. بنابراین گزارش، بنیانگذار ترا متهم به نقض قوانین بازار شده است.

- Advertisement -

قبلا پوشش دادیم که دو کوان به استخدام وکلا از یک شرکت محلی پرداخته است. هدف وی از این اقدام آماده سازی خود برای مشکلات قانونی بود که در حین تحقیقات دولت از شرکتش به وجود می‌آمد. بنابر گزارشات مختلف، دادستان ها و مدعی های این پرونده روی 15 شرکت کریپتویی مختلف تحقیق کردند. در همین حین مدیران و دفترهای وابسته به شرکت ترا نیز توقیف شدند.

با این حال حکم دادگاه نشان می‌دهد هر شش نفری که باید بازداشت شوند، در کشور سنگاپور اقامت دارند. در همین حین دو کوان ادعا کرده است که قانون گذاران کره جنوبی هیچ اتهامی به وی وارد نکرده‌اند.

مطلب مفید: امضای آستانه (TSS) چیست ؟ بررسی اهمیت آن در امنیت بلاک چین

توکن های ترا تحت بررسی های تازه

سقوط صنعت ارزهای دیجیتال که با فروپاشی ترا و لونا آغاز شد، بازار کریپتو را در شوک فرو برد. در پی این اتفاق 40 میلیارد دلار سرمایه در تنها چند روز از بین رفت. در همین حین و پس از سقوط تاریخی بازار و اکوسیستم ترا، دو کوان به سرعت شبکه و توکن دیگری را با نام ترا و لونا راه اندازی کرد و پروژه سقوط کرده را به ترا کلاسیک و لونا کلاسیک تغییر داد.

اکنون و بر اساس گزارش های تازه، قانون گذاران کره جنوبی تحقیقات تازه ای را درباره توکن های این اکوسیستم آغاز کرده‌اند. بازبینی تازه ای روی توکن های لونا، لونا کلاسیک و USTC آغاز شده تا مشخص شود که آیا آنها در دسته بندی اوراق بهادار قرار می‌گیرند یا خیر. گفتنی است که در پی این اخبار، قیمت توکن های ترا با سقوط سنگین 15 و 13 درصدی همراه شد و ارزش خود را در بازار دوباره و پس از روند صعودی هفته گذشته تا حدی از دست دادند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان