درآمد روزانه استخراج بیت کوین به پایین ترین سطح 11 ماه اخیر رسید

خانهاخباردرآمد روزانه استخراج...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: با ادامه یافتن زمستان ارزهای دیجیتال درآمد استخراج و سودآوری همراه با قیمت بیت کوین کاهش چشم گیری داشته است. ماه مه یکی از بدترین ماه ها برای ماینرهای بیت کوین در یک سال گذشته بود و درآمد و سودآوری استخراج این ارز همواره کاهش یافت و شاهد سقوط 27 درصدی درآمد در ماه مه بودیم.

روز 1 مه، Blockchain.com در گزارشی اعلام کرد که درآمد روزانه ماینرهای بیت کوین 40.57 میلیون دلار است اما در پایان ماه این رقم به 29.37 میلیون دلار رسید. روز 24 مه درآمد استخراج بیت کوین به کف 11 ماهه خود در 22.43 میلیون دلار نیز رسید.

- Advertisement -
درآمد ماینینگ بیت کوین

این در حالی است که در ماه آوریل سال گذشته درآمد ماینینگ برای ماینرها 80 میلیون دلار بود اما از آن زمان تاکنون سقوطی 62 درصد را تجربه کرده است.

توییت زک وئل

سودآوری ماینینگ که با دلارهای روزانه به ازای تراهش در ثانیه اندازه گیری می‌شود نیز به پایین ترین حد خود از ماه اکتبر سال 2020 رسیده است. در حال حاضر و بنابر گزارش Bitfinocharts، سودآوری ماینینگ 0.112 دلار در هر روز و به ازای 1 تراهش در ثانیه است. این عدد بیانگر سقوط 56 درصدی از ابتدای سال و سقوط 75 رصدی از اوج سال 2021 در محدوده 0.450 دلاری به ازای 1 ترا هش است.

مطلب مفید: آموزش کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

سودآوری ماینینگ

هش ریت بیت کوین بالا مانده است و میانگین آن روزانه 211.8 اگزاهش در ثانیه است. این شاخص نیز نسبت به اوج خود در 2 مه سقوطی 16 درصدی را تجربه کرده است. هش ریت بالا و سودآوری پایین نشان دهنده رقابت سنگین در ماینینگ بیت کوین نسبت به گذشته است. در ابتدای بازار نزولی ماینرها با سقوط قیمت و زیان ده شدن عملیات ماینینگ برای مدتی فعالیت های خود را معلق کردند. علاوه بر آن داده های گلسنود نشان دهنده ورود سرمایه ماینرها به صرافی ها است که به دلیل جبران زیان هایشان صورت گرفته است.

توییت گلسنود

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان