صرافی کوین بیس: تترهای خود را به USDC تبدیل کنید

خانهاخبارصرافی کوین بیس:...

آنچه می‌خوانید...

صرافی کوین بیس در یک پست وبلاگی جدید به کاربران توصیه کرده تا استیبل کوین تتر (USDT) خود را به یو اس دی سی (USDC) تبدیل کنند. به نقل از کریپتوپوتیتو، این پلتفرم با قابل اعتماد و معتبر خواندن USDC اشاره داشته که به منظور انجام این کار از کارمزد تبدیل این معامله چشم پوشی می‌کند.

این پست در حالی منتشر شده که شاهد جنگ استیبل کوین‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال هستیم. صرافی‌های مختلف در تلاش هستند تا با محبوب کردن استیبل کوین‌های خود دامیننس بازار را در اختیار بگیرند. اخیرا و در همین راستا، بایننس در حمایت از BUSD، استیبل کوین بومی خود، پشتیبانی از USDC را متوقف کرد و به صورت خودکار دارایی‌های این ارز را برای کاربران به BUSD تبدیل کرد. در پی خروج از بایننس، شرکت‌های حامی یو اس دی سی برنامه‌های جدیدی برای رشد و تقویت این ارز دارند.

- Advertisement -

فراخوان کنار گذاشتن USDT در ازای یو اس دی سی

گفتنی است که صرافی کوین بیس یکی از هم‌بنیانگذاران استیبل کوین یو اس دی سی است. این ارز سال 2018 و توسط شرکت سیرکل، یکی از رابط‌های تجاری کوین بیس راه‌اندازی شد. همچنین نکته قابل توجه درباره این ارز حسابرسی ماهانه آن است که توسط Grant Thornton، یکی از شرکت‌های مطرح آمریکایی در حوزه حسابرسی، مالیات و مشاوره صورت می‌گیرد.

در همین حین، تتر همواره با بحث‌های زیادی همراه بوده که بیشتر آن نیز به موضوع حسابرسی کامل شرکت باز می‌گردد. با این وجود، مدیران شرکت به تازگی تمامی حدس و گمان‌ها پیرامون تتر را رد کرده و اشاره داشتند که دارایی‌های شرکت به صورت کامل دارای پشتوانه است.

در حالی که تتر با چنین مشکلاتی مواجه است، به لطف حسابرسی‌های متعدد، رقیب آن موفق شده از بررسی‌های موشکافانه خود را رهایی بخشد. در چهار سال اخیر، یو اس دی سی موفق شده خود را به رقیبی جدی برای تتر، رهبر حوزه استیبل کوین‌ها تبدیل کند. باید اشاره داشت که تتر با ارزش بازار 65.7 میلیارد دلاری برترین استیبل کوین بازار است و پس از آن USDC با 42.7 میلیارد دلار در رتبه دوم قرار دارد.

مطلب مفید: بررسی و آموزش کامل معاملات فیوچرز MoonXBT

ورشکستگی FTX در سراسر بازار کریپتو مورد توجه قرار گرفته است. سرایت اتفاقات FTX و سقوط شرکت‌ها و ارزهای دیجیتال در پی آن، برخی از استیبل کوین‌ها را در معرض آزمایش قرار داده است که می‌تواند منجر به شناسایی ایمن‌ترین دارایی در زمان بحران شود. به همین منظور، کوین بیس بر اهمیت اعتماد در اکوسیستم USDC تأکید کرده است. در پست وبلاگی این شرکت آمده است:

«ما معتقدیم USDC یک استیبل کوین قابل اعتماد و معتبر است. در نتیجه تبدیل تتر به آن را برای کاربران آسان می‌کنیم. از امروز کاربران می‌توانند بدون پرداخت کارمزد، تترهای خود را به USDC تبدیل کنند.»

سال سخت صرافی کوین بیس

باید اشاره داشت که پست وبلاگی صرافی کوین بیس برای بسیاری از کارشناسان شوکه کننده بوده است. چرا که بخش زیادی از درآمد این شرکت را کارمزد تراکنش‌ها تامین می‌کند. آن هم در زمانی که بازار نزولی باعث شده ددرآمد شرکت از معاملات نسبت به سال گذشته نصف شود. برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین بیس در این باره توضیح داد و اشاره داشت که درآمد پلتفرم در سال گذشته حدود 7 میلیارد دلار بود و در سال جاری این رقم نصف یا حتی کمتر شده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.   

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان