بنیانگذاران 3AC: اعتماد به نفس زیاد و رابطه نزدیک با شرکت ترا باعث سقوط شرکت شد

خانهاخباربنیانگذاران 3AC: اعتماد...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بنیانگذاران شرکت تری اروز کاپیتال (3AC) که در هفته اول جولای اعلام ورشکستگی کرد بعد از حدود 5 هفته سکوت خود را شکستند و درباره اتفاقات اخیر صحبت کردند. سو ژو و کایل دیویس، دو تن از بنیانگذاران این شرکت در مصاحبه ای با بلومبرگ گفتند اعتماد به نفس بیش از حدی که به دلیل بازار صعودی چند سال اخیر و همچنین چند برابر شدن ارزش دارایی های وام دهنده ها ایجاد شد، باعث یک مجموعه تصمیم های بد شده است که آنها باید از آن جلوگیری می‌کردند.

- Advertisement -
spot_img

ژو همچنین به رابطه نزدیک خود با دو کوان، بنیانگذار ترا اشاره کرد و گفت آنها بر این باور بودند که شرکت ترا در آینده کارهای بزرگی خواهد کرد. بر اساس صحبت های وی، رابطه نزدیک 3AC با ترا باعث شد تا آنها چشمان خود را روی برخی مسائل ببندند. اتفاقی که در نهایت منجر به زیان 500 میلیون دلاری این شرکت شد.

- Advertisement -

دو بنیانگذار 3AC ادعا کردند که سرمایه گذاری در لونا یکی از بزرگ ترین اشتباهات این شرکت بود. با این حال مشکل اصلی با سقوط بیت کوین به زیر 20000 دلار آغاز شد و دیگر این شرکت قادر به دسترسی به اعتبار بیشتر نبود. ژو در این رابطه گفت که حتی پس از سقوط ترا، شرکت 3AC همانند همیشه به کار خود ادامه می‌داد:

«در آن زمان ما مثل همیشه به کار خود مشغول بودیم اما ناگهان یک روز بیت کوین از 30000 دلار به 20000 دلار سقوط کرد، اتفاقی بسیار دردناک برای ما که میخ آخر به تابوت را زد.»

مطلب مفید: آیا به زودی بلاکچین غیرسازگار با EVM از بلاک چین سازگار با EVM پیشی خواهد گرفت؟

زمانی که از آنها درباره سکوت در فضای مجازی و همچنین مشخص نبودن مکان حضورشان سوال شد، بنیانگذاران 3AC گفتند که در چند وقت اخیر به دفعات شاهد تهدیدات در فضای مجازی بوده‌اند. این دو همچنان مکان حضورشان را فاش نکردند اما گفتند که مقصدشان شهر دوبی است.

بنیانگذاران 3AC هر گونه اتهام و شایعه در رابطه با بیرون کشیدن پول قبل از اعلام ورشکستگی شرکت را رد کردند و درباره قایق 50 میلیون دلاری که اخیرا در دادگاه به آن اشاره شد نیز شفاف سازی کردند. ژو گفت که این قایق یک سال پیش خریداری شد و مجاز به استفاده در اروپا است. وی همچنین اشاره کرد که مسیر پول خرید این قایق کاملا مشخص است و با دنبال کردن آن می‌توان همه حقیقت را پیدا کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان