هارد فورک واسیل کاردانو در تاریخ 22 سپتامبر راه اندازی خواهد شد

خانهاخبارهارد فورک واسیل...

آنچه می‌خوانید...

spot_img

کاردانو بالاخره پس از مدت ها تاخیر و به تعویق انداختن، تاریخ 22 سپتامبر را برای راه اندازی هارد فورک واسیل تعیین کرد. بر اساس این به روزرسانی شاهد تغییرات و بهبود کلی عملکرد شبکه خواهیم بود که تاثیر زیادی بر جذب توسعه دهندگان و پروتکل های جدید خواهد داشت. چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، روز گذشته و در کانال یوتیوب خود اعلام کرد که هارد فورک واسیل کاردانو که ابتدا برای ماه ژوئن برنامه ریزی شده بود اکنون قرار است در 22 سپتامبر راه اندازی شود.

بنابر داده های شرکت اینپوت اوتپوت، حامی و توسعه دهنده اصلی کاردانو، که در حال کار روی این پروژه بوده است، شبکه به سه شاخصه اصلی مورد نیاز خود برای راه اندازی هارد فورک واسیل رسیده است. بنابر این داده ها، 1.75% از بلاک های شبکه اصلی توسط نودهای نسخه 1.35.3 واسیل ساخته شده‌اند. تقریبا 25 صرافی خود را آماده و به روز کرده‌اند که نشان دهنده 80% از نقدینگی کاردانو نیز هست. در پایان نیز 10 برنامه غیرمتمرکز شبکه نودهای خود را به 1.35.3 ارتقا داده و آماده واسیل هستند.

- Advertisement -

اینپوت اوتپوت در یک پست توییتری اعلام کرد که از 12 صرافی رمز ارزی، MEXC و Bitrue آماده به روزرسانی هستند، بایننس تقریبا آماده شده و صرافی های آپ بیت، کوین بیس، وایت بیت، هیت BTC و BKeK نیز در فرایند آماده سازی به سر می‌برند.

توییت اینپوت اوتپوت

توسعه دهندگان این پروژه وعده داده‌اند که با تکمیل شدن هارد فورک واسیل کاردانو شاهد مقیاس پذیری بسیار بیشتر و همچنین  کارمزدهای کمتر در شبکه باشیم. علاوه بر آن، به روزرسانی خود را با زبان برنامه نویسی قرارداد هوشمند و اولین به روزرسانی بزرگ این شبکه یعنی پلوتوس ترکیب می‌کند. پلوتوس در به روزرسانی قبلی با نام آلونزو معرفی شد و در ماه سپتامبر سال گذشته شاهد راه اندازی آن بودیم.

مطلب مفید: آموزش صفر تا صد ثبت‌نام و ورود به اکانت بایننس

هاسکینسون در ادامه صحبت های خود درباره هارد فورک واسیل کاردانو گفت که اگر همه کارها به درستی پیش بروند برای 22 سپتامبر آماده این به روزرسانی خواهیم بود. وی افزود:

«ما کار را آغاز کردیم و می‌دانستیم که با گذر زمان به چیزی که اتریوم در اختیار دارد خواهیم رسید. اما متوجه شدیم که باید برای رسیدن به چنین هدفی یک نقشه راه داشته باشیم. موارد بسیار بیشتری وجود دارند که باید به آنها برسیم و انتظار داریم سال 2023 اتفاقات بزرگی رخ دهد.»

گفتنی است که این به روزرسانی نام خود را از واسیل دابوف، عضو بلغارستانی جامعه کاردانو گرفته که در سال 2021 فوت کرد. قیمت کاردانو نیز در پی واکنش به این صحبت ها با رشد 1 درصدی در شبانه روز گذشته همراه بود و اکنون در محدوده 0.454 دلاری در حال معامله است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان