تعداد برنامه های غیرمتمرکز مبتنی بر پالیگان از ابتدای سال تاکنون 400 درصد افزایش داشته است

خانهاخبارتعداد برنامه های...

آنچه می‌خوانید...

از ابتدای سال 2022 تاکنون شبکه پالیگان در زمینه برنامه های غیرمتمرکز عملکرد بسیار عالی داشته و تعداد برنامه های فعال در این شبکه رشدی 400 درصدی داشته است. روز گذشته، این شبکه در پستی وبلاگی اعلام کرد که تعداد برنامه های غیرمتمرکز پالیگان به 37 هزار عدد رسیده است. بر اساس اعلامیه، منبع این اطلاعات پلتفرم توسعه وب 3 آلکمی است و این تعداد جمع برنامه هایی است که تاکنون در شبکه آزمایشی و شبکه اصلی راه اندازی شده‌اند.

همچنین در این اعلامیه اشاره شد که تعداد تیم های فعال ماهانه، مقیاسی برای میزان فعالیت توسعه دهندگان در یک بلاک چین، نیز در پایان ماه جولای به 11800 رسیده که نشان دهنده رشد 47.5 درصدی نسبت به ماه مارس است. تیم توسعه پالیگان علاوه بر آن به تفکیک برنامه های غیرمتمرکز پرداخت و اشاره داشت که 74 % از تیم های توسعه به صورت انحصاری در پالیگان فعالیت می‌کنند و 26 % دیگر نیز در پالیگان و اتریوم مشغول فعالیت هستند.

- Advertisement -

پالیگان، بلاک چین اثبات سهام و سازگار با ماشین مجازی اتریوم است که میزبان Dapps های زیادی از پروژه های معتبر در فصای کریپتو است. از مهم ترین برنامه های فعال در این شبکه می‌توان به بازار NFT اوپن سی، پلتفرم های متاورسی دیسنترالند و سندباکس، پلتفرم وام دهی آوی و آنیموکا برندز اشاره کرد.

در این پست وبلاگی اشاره شد که برنامه های غیرمتمرکز پالیگان تاکنون شاهد 142 میلیون آدرس منحصر به فرد و همچنین قفل شدن 5 میلیارد دلار دارایی بوده‌اند. همچنین تا تاریخ انتشار این پست، تعداد 1.6 میلیارد تراکنش در شبکه پردازش شده است. رایان وایت، مدیرعامل پالیگان که مشخصا از این رشد شبکه خوشحال شده بود در پستی توییتری گفت که پالیگان عجب سالی را سپری می‌کند.

مطلب مفید: دامنه NFT یا NFT domain چیست؟

توییت رایان وایت

اوایل امسال، تیم پالیگان خبر از همکاری این مجموعه با آلکمی داد که یکی از دلایل اصلی افزایش تعداد Dapp ها در این شبکه است، چرا که زیرساخت این پلتفرم وب 3 کار را برای توسعه دهندگان در ساخت برنامه های غیرمتمرکز بر بستر پالیگان آسان تر می‌کند.

در پست روز گذشته نوشته شده بود که همکاری پالیگان با آلکمی در ژوئن 2021 ثابت کرد که این پلتفرم یک کاتالیزور برای افزایش تعداد برنامه های غیرمتمرکز در شبکه است. چرا که به لطف این پلتفرم تعداد برنامه ها در ماه اکتبر به 3000، در ماه ژانویه به 7000 و در آوریل به 19000 رسید.

پست وبلاگی پالیگان در ادامه نیز به ابزار پلتفرم آلکمی، زیرساخت وب 3 و برنامه های غیرمتمرکز آن مانند رابط های کاربری برنامه نویسی (API) و همجنین همکاری پالیگان با آلکمی برای کاهش و حل و فصل مشکلات ایجاد شده در شبکه در سریع ترین زمان اشاره کرد.

با نشانه های بازگشتی که در چند وقت اخیر بازار از خود نشان داده است، متیک، توکن بومی پالیگان با رشد 66 درصدی در یک ماه اخیر همراه بوده است و اکنون در محدوده 0.92 دلاری قرار دارد. همچنین ارزش بازار این کوین 6.9 میلیارد دلار است که آن را در رتبه 16 برترین ارزهای دیجیتال بازار از این حیث قرار می‌دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان