سرمایه اضطراری شبکه ترا 2.0 چگونه توزیع خواهد شد؟

خانهاخبارسرمایه اضطراری شبکه...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: روز دوشنبه جامعه ترا طرح پیشنهادی تازه ای منتشر کرد تا درباره نحوه توزیع توکن های لونا 2.0 در استخر بزرگ توسعه شبکه تازه راه اندازی شده تصمیم گیری شود. این طرح که شیوه توزیع سرمایه اضطراری 0.5 درصدی لونا نام دارد قصد دارد به عنوان تکمیل کننده طرح نجات اکوسیستم ترا ایفای نقش کند.

در طرح نجات اکوسیستم ترا، 10 % از موجودی لونا به توسعه دهندگان اختصاص می‌یابد که از این مقدار 0.5 % آن سرمایه اضطراری است که به پروژه های مختلف کمک می‌کند تا محصولات خود را در شبکه راه اندازی کنند. بنابر طرح پیشنهادی روز گذشته، تنها 3 گروه واجد شرایط یرای دریافت سرمایه 5 میلیون توکن لونا وجود خواهند داشت:

- Advertisement -

گروه اول، پروژه های مبتنی بر ترا کلاسیک هستند که محصول متناسب با بازار دارند و ارزش کل قفل شده آنها به 2.5 میلیون لونا می‌رسد. گروه دوم پروژه های مبتنی بر ترا کلاسیک هستند که همانند گروه یک محصول متناسب با بازار دارند اما ارزش کل قفل شده قابل اندازه گیری ندارند. گروه سوم نیز آن دسته از پروژه هایی هستند که هنوز راه اندازی نشده‌اند یا راه اندازی شده‌اند ولی هنوز به محصول متناسب با بازار دست پیدا نکرده‌اند.

طرح پیشنهادی جامعه ترا برای 0.5 % سرمایه اضطراری

این طرح پیشنهادی از طرف جامعه ترا از جمله نمایندگان، اعتبارسنج ها، شرکت ترا فرم لبز و آن افرادی که به دنبال روشی برای توزیع سرمایه اضطراری هستند ایجاد شده است. ترا قصد دارد از 10 % موجودی که به آن اشاره شد، 0.5 % را به موارد اضطراری، 1.5 % را به برنامه توسعه دهنده و 8 % دیگر را به برنامه ماینینگ اختصاص دهد.

این طرح پیشنهادی تضمین می‌کند که پروژه های با محصولات متناسب در بازار انگیزه کافی برای ادامه دادن به فعالیت های خود در ترا 2.0 را داشته باشند. رای گیری های صورت گرفته میان اعضای جامعه حاکی از آن است که 100 تا 300 هزار دلار توکن لونا باید برای 50 پروژه و مدت زمان 6 ماه در نظر گرفته شود. علاوه بر آن، میزان سرمایه تخصیص یافته و واجد شرایط بودن پروژه باید توسط شورایی از اعضای قدیمی جامعه ترا مانند کارما، پانترا0x، GJ و سب تعیین شود.

مطلب مفید: استیبل کوین الگوریتمی (Algorithmic Stablecoins) چیست؟ دلایل پرریسک بودن آن را می‌دانید؟

همچنین پروژه هایی که محصولات متناسب با بازار دارند و در حال اضافه کردن ارزش به زیرساخت های شبکه هستند باید مبلغ اضافی 500 هزار تا 1 میلیون دلار توکن لونا را دریافت کنند. از جمله پروژه هایی که در این طرح به عنوان موارد واجد شرایط برای دریافت این مبلغ اضافی اشاره شده لیپ والت، TFM، کوین هال، SCV و … هستند.

برای محاسبه ارزشی که پروژه ها به شبکه اضافه کرده‌اند ترا قصد دارد از ارزش کل قفل شده شبکه قبل از فروپاشی استیبل کوین و اکوسیستم خود استفاده کند. این طرح پیشنهاد می‌کند که 2.5 میلیون LUNA به نسبت مشارکت در ارزش کل قفل شده و با حداکثر سقف 25 درصدی توزیع شود.

طرح نجات اکوسیستم ترا از تیم ها خواست تا تعهدی را امضا کنند که به واسطه آن از سرمایه اضطراری برای توسعه ترا 2.0 به مدت یک سال  استفاده کنند. بدین ترتیب که در 3 ماه محصولات خود را راه اندازی کنند و سپس با گزارش های فصلی شفافیت کامل از روند کاری خود ارائه دهند.

اگر پروژه ها از ارائه محصولات و گزارش ها در زمان مقرر سر باز زنند، سرمایه تعلق گرفته به آنها باز پس گرفته خواهد شد. همچنین این طرح پیشنهاد می‌کند که 50 % از سرمایه در ابتدا و 50 % دیگر پس از دو یا سه ماه به پروژه ها تعلق گیرد تا فرایند معنادار توسعه و ایجاد محصول حفظ شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان