رقیب جدید بلر؛ بایننس سرویس وام دهی NFT راه‌اندازی می‌کند

خانهاخباررقیب جدید بلر؛...

آنچه می‌خوانید...

بازار بایننس (Binance Marketplace)، پلتفرم معاملاتی NFTهای بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی جهان سرویس جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد با وثیقه گذاشتن NFTهای خود اتریوم وام بگیرند. هدف سرویس وام‌ دهی NFT بایننس، رقابت با بلند (Blend)، پروتکل معاملاتی بازار بلر است که از تاریخ 2 مه تاکنون 82% از وام‌های این فضا را به خود اختصاص داده است.

سرویس وام‌ دهی NFT بایننس

به نقل از فورکست، پلتفرم معاملاتی NFTهای بایننس روز گذشته و در یک پست توییتری ضمن اعلام راه‌اندازی سرویس جدید توضیح داد که کاربران می‌توانند با انعطاف‌پذیری بیشتری از دارایی‌های دیجیتال لذت ببرند و علاوه بر آن، بدون نیاز به فروش دارایی‌های خود می‌توانند ارزش بلندمدت آن‌ها را حفظ کنند.

- Advertisement -
توییت بایننس NFT

پس از راه‌اندازی، سرویس وام‌دهی بازار بایننس تنها از  وام‌های اتریوم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین به‌عنوان وثیقه، کاربران می‌توانند از مجموعه‌های مختلفی مانند بورد ایپ، آزوکی، Doodles و Mutant Ape استفاده کنند. صرافی اعلام کرده است که در آینده نزدیک، سرویس وام‌دهی خود در بخش NFTها را گسترش خواهد داد.

مطلب مفید: استیکینگ NFT چیست و چگونه از آن کسب سود کنیم؟

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، بایننس برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده وام در حوزه NFTها باید با بلر، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی این دارایی‌های دیجیتال رقابت کند. گفتنی است که بلر در تاریخ 2 مه پروتکل بِلند را راه‌اندازی کرد. از آن زمان نزدیک به 82% وام‌های تمام بازار NFT در اختیار این پروتکل بوده است.

برندن هامفریس (Brendan Humphries)، مدیر تجاری پروتکل وام‌دهی پاین (Pine) در فضای NFTها اشاره داشت که ماهیت مستمر وام‌های پروتکل بلند برای تریدرهایی که به دنبال اهرم اضافی هستند بسیار جذاب به نظر می‌رسد. محصولاتی مانند وام‌دهی این پروتکل به بلوغ بازار NFT کمک می‌کنند، اثربخشی آن را افزایش می‌دهند و کاربران جدیدی را به این فضا اضافه می‌کنند. اکنون باید دید که آیا سرویس وام‌ دهی بازار بایننس توانایی رقابت با این پروتکل را خواهد داشت یا خیر.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان