توکن‌های فلر (FLR) تا چند‌ ساعت دیگر به حساب کاربران توزیع خواهند شد

خانهاخبارتوکن‌های فلر (FLR)...

آنچه می‌خوانید...

بیل مورگان، یکی از علاقه‌مندان و فعالان ریپل به‌تازگی پست توییتری را منتشر کرده و اشاره داشته است که قیمت IOU توکن فلر (FLR) در شبانه‌روز گذشته و در آستانه توزیع توکن های جدید با ریزش 64 درصدی در صرافی Bitrue همراه بوده است.

توییت مورگان

به نقل از یوتودی، در دو روز گذشته، قیمت فلر با ریزش سنگینی در این صرافی همراه بوده است. قیمت این ارز امروز تا 0.15 دلار نیز سقوط کرد و سپس با کمی اصلاح به محدوده 0.3 دلاری بازگشت.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که در زمان انتشار این مطلب، قیمت FLR همچنان با فاصله‌ای 33 درصدی نسبت به اوج 0.53 دلاری روز گذشته معامله می‌شود. صرافی Bitrue، اولین پلتفرمی است که معاملات IOU فلر را فعال کرد. قابل‌توجه است که توکن های فلر واقعی و اصلی در 15 ساعت آینده توزیع خواهند شد.

توزیع توکن های فلر

بر اساس حساب توییتری شبکه فلر، تا رویداد توزیع توکن FLR تنها چند ساعت باقی مانده است. این رویداد به وقت محلی برای ساعت 11.59 دقیقه برنامه ریزی شده و توزیع عمومی آن نیز در دو مرحله صورت خواهد گرفت. 15% ابتدایی در هنگام رویداد به کیف پول‌هایی واریز خواهد شد که در 12 دسامبر 2020، هولدر ریپل بوده‌اند.

مطلب مفید: آموزش کامل خرید شماره مجازی تلگرام (Telegram)

توییت فلر

این اتفاق قبل از رأی‌گیری حاکمیتی FIP.01 صورت خواهد گرفت و در این رویداد توزیع توکن، صرافی‌ها و کیف پول‌های غیر حضانتی به ازای هر 1 ریپل 0.1511 فلر دریافت خواهند کرد. زمانی که 66% از توزیع ابتدایی توکن در اختیار هولدرها قرار گرفت، رأی‌گیری حاکمیتی اشاره شده صورت خواهد گرفت.

این رأی‌گیری شامل تغییراتی در ساختار و دریافت‌کنندگان استخر میان زنجیره‌ای فلر و همچنین تنظیماتی در رابطه با توزیع و تورم FLR خواهد بود. بنا بر پست رسمی بلاک چین فلر، میزان توکن های اختصاص داده شده به اعضای جامعه صرف‌نظر از پذیرش طرح حاکمیتی ثابت و 28524921372 توکن خواهد بود. این عدد با نسبت 1.007 توکن FLR به ازای 1 ریپل همخوانی دارد. همچنین گفتنی است که توزیع کامل توکن های میان اعضای جامعه تقریباً 36 ماه به طول خواهد انجامید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان