شبکه پالیگان در رتبه دوم بزرگ‌ترین بلاک چین‌های گیمینگ قرار گرفت

خانهاخبارشبکه پالیگان در...

آنچه می‌خوانید...

افزایش فعالیت در شبکه لایه 2 پالیگان در ماه مارس باعث شده تا این پروتکل محبوب در میان اعضای جامعه از نظر آدرس‌های منحصربه‌فرد فعال، تبدیل به دومین بلاک چین بزرگ گیمینگ شود. گزارشی تازه از پلتفرم تحلیلی دپ رادار (DappRadar) نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های فعال در بازی‌های شبکه پالیگان به 138081 در ماه مارس رسیده است که نسبت به ماه قبل افزایش 53 درصدی را ثبت کرده است.

شبکه پالیگان در رتبه دوم بلاک چین‌های گیمینگ

به نقل از کوین تلگراف، این افزایش قابل‌توجه، فاصله مشخصی را میان شبکه پالیگان در رتبه دوم با بلاک چین‌های هایو (Hive) و بی ان بی چین در رتبه‌های سوم و چهارم ایجاد کرده است. در همین حین باید اشاره داشت که شبکه واکس (WAX) با 314 هزار آدرس منحصربه‌فرد فعال درزمینهٔ بازی و گیمینگ، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

- Advertisement -
پروتکل‌های برتر گیمینگ

در گزارش دپ رادار آمده است که پالیگان، بلاک چینی است که در گذشته برای برنامه‌های غیرمتمرکز در فضای دیفای شناخته می‌شد. با این حال اکنون موفق شده جایگاه هایو در گیمینگ را تصاحب کند. این اتفاق خبر خوبی برای شبکه است چرا که اکنون به‌عنوان یک شبکه گیمینگ شناخته می‌شود و کاربران بیشتری را جذب خواهد کرد.

بر اساس داده‌ها، بخش قابل‌توجهی از افزایش آدرس‌های منحصربه‌فرد فعال در شبکه پالیگان به دلیل بازی Hunters On-Chain بوده است. این بازی بر بستر پالیگان در 30 روز گذشته افزایش 17 هزار درصدی آدرس‌های فعال را ثبت کرده است. Hunters On-Chain در ماه ژانویه راه‌اندازی شد و یک بازی وب 3 و اقتباسی از بازی موبایلی Hunt Royale است. گفتنی است که بازی رایگان است و در از NFTها در آن استفاده شده است. همچنین شمایلی شبیه به ماینکرفت دارد.

مطلب مفید: هر آنچه باید قبل از ورود به بازار ارز دیجیتال بدانیم

بازی hunters onchain

هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه عاملی باعث هجوم سنگین کاربران به این بازی بر بستر شبکه پالیگان شده است. با این حال، برخی معتقدند که پیش‌بینی فروش NFT درون بازی در 31 مارس ممکن است یکی از عوامل مؤثر بوده باشد.

به‌طور کلی، دپ رادار اشاره داشت که فعالیت گیمینگ آنچین در ماه مارس کاهش 3.33 درصدی داشته و تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد کم شده است. با این وجود، بازی‌های بلاک چینی همچنان 45.6% از فعالیت صنعت برنامه‌های غیرمتمرکز را به خود اختصاص داده‌اند.

باید اشاره داشت که در ماه‌های اخیر، جو توسعه بسیار خوبی اطراف شبکه پالیگان ایجاد شده است. این پروتکل درزمینهٔ NFTها، گیمینگ و متاورس توسعه زیادی داشته است. همچنین قابل‌توجه است که پالیگان لبز، تیم و شرکت توسعه‌دهنده این بلاک چین در حال حاضر با شرکت‌های بزرگی مانند استارباکس، آدیداس، وارنر موزیک، ردیت و اپل همکاری کرده‌اند تا پروژه‌های NFT آن‌ها را میزبانی کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان