شرکت ال جی یک پلتفرم NFT در بلاکچین هدرا راه‌اندازی کرد

خانهاخبارشرکت ال جی...

آنچه می‌خوانید...

شرکت کره‌ای ال جی اعلام کرد به کمک شبکه بلاکچینی هدرا، یک پلتفرم NFT راه‌اندازی کرده است. علاوه بر این، این شرکت به دنبال آن است تا کیف پول دیجیتالی با نام Wallypto به بازار عرضه کند.

پلتفرم NFT شرکت ال جی، LG Art Lab نام دارد و بر اساس اعلامیه این شرکت الکترونیکی، مشتریان می‌توانند از این پس در تلویزیون‌های ال جی خود، به خرید، فروش و یا نمایش هنر دیجیتال در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض بپردازند.

- Advertisement -

ال جی اولین شرکت بزرگی نیست که به فضای NFT وارد شده است. شرکت سوئیسی تگ هویر (Tag Heuer) نیز در ماه ژوئن ابزار جدیدی معرفی کرد که به واسطه آن مشتریان می‌توانند در برخی از ساعت‌های هوشمند این کمپانی، با NFT ها تعامل داشته باشند.

بر اساس اعلامیه LG، پلتفرم NFT این شرکت در حال حاضر برای شهروندان آمریکایی و در تلویزیون‌های دارای وب او اس 5.0 یا بیشتر در دسترس است.

علاوه بر پلتفرم NFT، گزارش‌ها نشان می‌دهند شرکت ال جی به دنبال عرضه اولین کیف پول دیجیتال خود است. این کیف پول Wallypto نام دارد و بر بستر بلاکچین هدرا هش گراف ساخته شده است.

Wallypto در حال حاضر تنها از توکن‌های شبکه هدرا پشتیبانی می‌کند اما انتظار می‌رود در زمان عرضه رسمی، تنوع توکن‌ها و شبکه‌های پشتیبانی‌شده افزایش یابد.

همچنین تراکنش‌های پلتفرم LG Art Lab از طریق کیف پول Wallypto در شبکه هدرا انجام خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.  

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان