ایلان ماسک توییتر را به کلاهبرداری متهم کرد

خانهاخبارایلان ماسک توییتر...

آنچه می‌خوانید...

ایلان ماسک و توییتر خود را برای دادگاهی دیگر آماده می‌کنند. در پی شکایت توییتر از ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و بزرگ ترین حامی دوج کوین برای لغو کردن پیشنهاد خرید این شرکت به مبلغ 44 میلیارد دلار، اکنون ایلان ماسک در اقدامی متقابل از توییتر شکایت کرده است. ماسک و تیم حقوقی وی، در شکایت خود مدعی شده‌اند که این شرکت در رابطه با برخی از شاخص های کلیدی آنها را فریب داده و ارزش خود را دستکاری کرده تا ایلان ماسک مجبور شود در قیمتی بالاتر از ارزش واقعی شرکت آن را خریداری کند.

ایلان ماسک اوایل امسال پیشنهادی برای خرید توییتر ارائه داد اما کمی بعد و با ادعای آن که غول رسانه های اجتماعی درباره ربات های اسپم و حساب های جعلی اطلاعات نادرست داده پیشنهاد خود را پس گرفت. شکایت ماسک، توییتر را متهم به کلاهبرداری کرده و ادعا می‌کند که شکایت این شرکت از ثروتمندترین فرد جهان نادرست است و فاصله زیادی با حقیقت دارد. همچنین بنابر ادعای ماسک و تیم حقوقی اش، شکایت توییتر شامل جعل و یا حذف حقایقی است که در حقیقت باعث کاهش ارزش شرکت می‌شود.

- Advertisement -

توییتر از ربات ها استفاده می‌کند و درباره تعداد کاربرها صادق نیست

توییتر در پاسخ خود مدعی شده بود که شکایت ارسالی برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا کاملا درست بوده است و این شرکت هیچگونه جعل و یا حذفی در مدارک ارائه شده نداشته است. ماسک مدعی است که توییتر درباره تعداد کاربران فعال خود و تعداد ربات های پلتفرم دروغ می‌گوید. وی همچنین مدعی است که اتهامات وی به توییتر مبنی بر کلاهبرداری کردن این شرکت منجر به اثر معکوس و زیان باری شده است که به وی اجازه می‌دهد تا پیشنهاد خود را پس بگیرد.

مطلب مفید: بررسی انواع تحلیل در بازار ارز دیجیتال

توییتر اعلام کرد این تصور که ماسک برای امضای این قرارداد فریب خورده به همان اندازه که به نظر می‌رسد غیرمحتمل است و با واقعیت تناقض دارد این شرکت همچنین افزود که به نظر ماسک دنبال بهانه تراشی برای خروج از توافق ایجاد شده است.

گفتنی است که توییتر به عنوان بخشی از شکایت خود علیه ایلان ماسک، صرافی بایننس و بیش از ده ها مشاور و وام دهندگان احتمالی به ماسک را به دادگاه احضار کرده است. ماسک در ماه مه فاش کرد که برای خرید توییتر سرمایه مورد نیازش را از 18 شرکت مختلف از جمله بایننس تامین کرده است.

توییتر می‌گوید که ایلان ماسک به دنبال بهانه تراشی برای خروج از توافقنامه ای است که دیگر از نظرش جذابیتی ندارد و دلیل دیگری برای خروج از این قرارداد وجود ندارد. باید توجه داشت که اولین دادگاه رسمی میان ایلان ماسک و توییتر در 17 اکتبر برگزار خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان