شکایت جدید علیه ایلان ماسک؛ وی متهم به انجام معاملات نهانی شد

خانهاخبارشکایت جدید علیه...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

گروهی از سرمایه‌گذاران دوج کوین به‌تازگی و در شکایت علیه ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، وی را متهم به دست‌کاری بازار و قیمت این میم کوین محبوب برای سود شخصی کرده‌اند. روز 31 مه، دادخواستی در دادگاه جنوبی نیویورک به ثبت رسید که در آن سرمایه‌گذاران ادعا کردند ماسک از دنبال کنندگان خود در فضای مجازی و همچنین حضورهای رسانه‌ای استفاده کرده تا با دست‌کاری در بازار از معاملات نهانی دوج کوین سود کسب کند.

- Advertisement -
spot_img

شکایت علیه ایلان ماسک

به نقل از کوین تلگراف و بنا بر شکایت صورت گرفته از ایلان ماسک، مدیرعامل فعلی توییتر با اقداماتی مانند تغییر لوگو توییتر به نماد دوج کوین و ایجاد رشد قیمتی از این طریق و فریب کاربران موفق شده سود خوبی از معاملات خود کسب کند. گفتنی است که شکایت اولیه علیه وی در ماه ژوئن سال گذشته ثبت شد و این اتفاق پیش از آن بود که وی توییتر را خریداری کند.

- Advertisement -

با این حال در ادامه و پس از آنکه ماسک در توییتر به تبلیغ بیشتر دوج کوین پرداخت، سرمایه‌گذاران تصمیم گرفتند که مدارک بیشتری را علیه وی و در شکایت فعلی ضمیمه کنند. این سرمایه‌گذاران در اتهامات جدید خود اشاره داشتند که ایلان ماسک مسئول معاملات نهانی دوج کوین است و همچنین این ارز دیجیتال یک اوراق بهادار است که باید مطابق با استانداردهای کمیسیون بورس آمریکا با آن رفتار شود.

مطلب مفید: فصل آلت کوین (Altcoin Season) به چه معنی است؟

در اصلاحیه جدید شکایت علیه ایلان ماسک آمده است که اقدام وی یک کلاه‌برداری در حوزه اوراق بهادار است که با دست‌کاری در بازار و معاملات نهانی صورت گرفته است. ثروتمندترین فرد جهان با ربودن یک پدیده نوظهور فرهنگی به تبلیغ خود و شرکت‌هایش پرداخته و به ثروت خود افزوده است. وی در این مسیر از امیدهای شهروندان آسیب‌پذیر آمریکایی ازجمله کهنه سربازان جنگ و سالمندان سوءاستفاده کرده است.

گفتنی است که ماسک در تاریخ 3 آوریل لوگو توییتر را تغییر داد و چند روز پس از آن، تیم حقوقی وی از دادگاه خواستند تا اصلاحیه دوم شکایت علیه ماسک رد شود. در آن زمان، ماسک در دادخواست خود گفت که تصاویر طنز و پست توییتری درباره حمایت کردن از یک موضوع وی را به کلاه‌بردار تبدیل نمی‌کند.

در حال حاضر، ایلان ماسک درباره اصلاحیه اخیر و شکایت جدید علیه خود صحبتی نکرده است. گفتنی است که وی یکی از ثروتمندترین افراد جهان است که در چند سال اخیر همواره مشغول حبت کردن درباره دوج کوین و ارزهای دیجیتال بوده است. در بسیاری از اوقات نیز پست‌های وی، رشد قیمت دوج کوین را به همراه داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان