در پی انتقاد به طرح حاکمیتی شبکه؛ بنیاد آربیتروم دو طرح جایگزین ارائه کرد

خانهاخباردر پی انتقاد...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پس از آنکه طرح بهبود و حاکمیتی آربیتروم AIP-1 با مخالفت و انتقاد شدید اعضای جامعه قرار گرفت، بنیاد آربیتروم در اقدامی تازه چندین طرح جایگزین ارائه کرده است. روز گذشته، این راهکار لایه 2 طرح AIP-1.1 را ارائه کرد که بر اساس آن شاهد برنامه قفل شدن قراردادهای هوشمند، خرج کردن توکن، بودجه و شفافیت شبکه خواهیم بود. علاوه بر آن طرح AIP-1.2 نیز مطرح شده که به اصلاح مدارک مالی فعلی پرداخته و آستانه پیشنهادی را از 5 میلیون ARB به 1 میلیون کاهش می‌دهد.

- Advertisement -
spot_img

طرح بهبود جدید بنیاد آربیتروم

به نقل از کوین تلگراف، هدف از ارائه طرح‌های مذکور توسط بنیاد آربیتروم، در دسترس تر قرار گرفتن حاکمیت این شبکه است. علاوه بر آن، باید اشاره داشت که روز گذشته آربیتروم در یک پست توییتری تأیید کرد که دائو شبکه در رابطه با لغو طرح اولیه AIP-1 به اجماع رسیده است.

- Advertisement -

روز 2 آوریل، بنیاد آربیتروم در پستی اشاره داشت که احتمالاً طرح پیشنهادی AIP-1 مورد پذیرش اعضای جامعه قرار نخواهد گرفت چرا که با انتقادهای زیادی مواجه بوده است. هولدرهای ARB در مخالفت با این طرح اشاره داشتند که به موضوعات زیادی در آن اشاره شده و علاوه بر آن، 1 میلیارد دلار توکن ARB را نیز در اختیار بنیاد شبکه قرار خواهد داد.

در راستای این انتقادات، بنیاد آربیتروم روز گذشته در یک پست توییتری اعلام کرد که کنترل توکن‌ها را در اختیار نخواهد گرفت. این مجموعه افزود، تا زمانی که یک برنامه قفل قرارداد هوشمند و بودجه مناسب توسط دائو تأیید نشود، این بنیاد هیچ یک از 700 میلیون توکن باقی‌مانده در کیف پول بودجه را منتقل نخواهد کرد.

مطلب مفید: سواپ (Swap) ارز دیجیتال یا تعویض توکن چیست؟

توییت آربیتروم

علاوه بر آن، بنیاد شبکه یک گزارش شفاف‌سازی ارائه کرد که در آن به اقداماتی اشاره شده است که باعث راه‌اندازی و استقرار دائو شده است. آربیتروم توضیح داد که بازخوردها را شنیده و با حل مشکلات اشاره شده توسط اعضای جامعه بنیاد این شبکه قصد دارد به بهترین نحو ممکن به دائو و اعضای جامعه خدمت کند.

باید اشاره داشت که دو طرح بهبود حاکمیتی در انجمن جامعه پست شده و به مدت 72 ساعت کاربران می‌توانند بازخوردهای خود نسبت به آن‌ها را ارائه کنند. پس از گذشت این مدت‌زمان برنامه یک هفته رأی‌گیری آغاز خواهد شد. گفتنی است که در شبانه‌روز گذشته، قیمت ARB با ریزش 4 درصدی همراه بوده و اکنون در محدوده 1.2 دلاری معامله می‌شود. در حال حاضر این ارز با اوج قیمتی خود در 8.5 دلار فاصله 86 درصدی دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان