عقب‌نشینی از پیش بینی 1 میلیون دلاری شدن بیت کوین؛ هدف بالاجی از شرط‌بندی چه بود؟

خانهاخبارعقب‌نشینی از پیش...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بالاجی سرینیواسان، کارآفرین و سرمایه‌گذار بزرگی که اخیراً پیش‌بینی کرده بود قیمت بیت کوین در 90 روز آینده به 1 میلیون دلار خواهد رسید، از پیش‌بینی خود عقب‌نشینی کرد. وی در کنفرانس اجماع 2023 که در آستین تگزاس در حال برگزاری است از طریق یک ویدیو به حضار و شرکت‌کنندگان درباره منطق پیش‌بینی و شرط‌بندی خود نسبت به قیمت BTC توضیح داد.

- Advertisement -
spot_img

عقب نشینی سرینیواسان از پیش بینی بیت کوین 1 میلیون دلاری

به نقل از کوین دسک، سرینیواسان، مدیر فناوری سابق صرافی کوین بیس است که به دلیل پیش‌بینی درست از تأثیرات بیماری کرونا بر اقتصاد جهان از اعتبار زیادی در میان اعضای جامعه برخوردار است. در ماه مارس، وی در اقدامی قابل‌توجه و با دیدگاهی بسیار صعودی، پیش‌بینی کرد که با سقوط دلار قیمت بیت کوین در 90 روز به 1 میلیون دلار خواهد رسید.

- Advertisement -

با این حال روز جمعه، وی در ویدیو خود در کنفرانس تگزاس توضیح داد که این اتفاق می‌تواند 900 روز یا حتی 90 ماه طول بکشد. این اتفاق محتمل است اما زمان آن را نمی‌توان به صورت 100 درصدی مشخص کرد. وی افزود که ممکن است اشتباه کرده باشد اما وی افزود که حتی در صورت اشتباه نیز یک میلیون دلار را سوزانده است تا به جامعه نشان دهد که دولت‌ها به خصوص آمریکا در حال چاپ کردن تریلیون‌ها دلار هستند.

مطلب مفید: منظور از بازار اولیه و ثانویه در ارزهای دیجیتال چیست؟

سرینیواسان در ادامه توضیح داد که پیش‌بینی وی از قیمت بیت کوین نوعی سمبل است که نشان‌دهنده سقوط و از دست رفتن اعتماد و اعتبار دلار آمریکا و سیستم اقتصادی این کشور است. در رابطه با احتمال رسیدن بیت کوین به 1 میلیون دلار در پی رخداد اتفاقی عجیب برای اقتصاد آمریکا، وی افزود که 10% شانس وجود دارد که در یک ماه شاهد چنین اتفاقی باشیم اما 70% شانس آن وجود دارد که در یک سال شاهد سقوط اقتصاد آمریکا و رشد بیت کوین باشیم.

وی در پایان اشاره داشت که احتمال رخ دادن این اتفاق و رسیدن قیمت بیت کوین به 1 میلیون دلار امری 100 درصدی نیست اما همان‌طور که اعداد به آن اشاره داشتند، سیستم اقتصادی شکننده است و این اتفاق دور از ذهن نیز نیست.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان