علیرغم ریزش قیمت، بیت کوین یکی از بهترین عملکرهای هفته ای خود در چند ماه اخیر را ثبت کرد

خانهاخبارعلیرغم ریزش قیمت،...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته قیمت بیت کوین با ریزش همراه شد و همزمان با از دست رفتن حمایت کوتاه مدت در 21000 دلار به کف سه روز گذشته خود نیز رسید. داده های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که بیت کوین علیرغم ریزش روزهای اخیر همچنان یکی از بهرترین عملکردهای هفته ای خود از ماه مارس تاکنون را به نمایش گذاشته است.

نمودار 1 ساعته بیت کوین
نمودار 1 ساعته بیت کوین

در زمان نگارش این مطلب، قیمت بیت کوین در محدوده 20500 دلاری معامله می‌شود و با اوج هفته ای خود در محدوده میانگین متحرک 200 هفته ای، فاصله 1600 دلاری دارد. علیرغم ادامه نیافتن حرکت صعودی بیت کوین، برخی از کارشناسان معتقدند که در این هفته شاهد حرکات صعودی خوبی از بیت کوین خواهیم بود.

- Advertisement -

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر مطرح بازار کریپتو در این باره گفت که در بازه زمانی بلند مدت بازار در حال ایجاد واگرایی های مثبت است و احساسات سرمایه گذاران نیز در حال تغییر است. وی در ادامه افزود که دستورالعمل تغییر روند آماده است و ممکن است به زودی نیز شاهد آن باشیم. زمانی سرمایه گذاری کنید که هیچکس علاقه ای به سرمایه گذاری ندارد و زمانی بفروشید که همه علاقه مند به سرمایه گذاری می‌شوند.

در این میان، کریپتو تونی، یکی دیگر از تحلیلگران مطرح بازار گفت که ممکن است برای مدتی دیگر شاهد روند خنثی در بازار باشیم و پس از آن وارد یک فاز نزولی دیگر شویم. وی در این باره گفت که روند نزولی تازه در بازار و حرکت به سمت کف های جدید می‌تواند سرمایه گذاران را دیوانه کند!

توییت کریپتو تونی

شرایط اقتصادی کلان همچنان نامشخص باقی مانده است و مسائل پیش آمده در سریلانکا نیز به ایجاد اضطراب در جوامع بین المللی در رابطه با مشکلات انرژی، غذا و بحران های مالی افزوده است.

مطلب مفید: معاملات فیوچرز کوکوین ؛ آموزش کامل صرافی KuCoin

یکی دیگر از نکات قابل توجه برای سرمایه گذاران بیت کوین و دارایی های دیجیتال نیز عملکرد شاخص دلار است که در یک هفته گذشته و پس از ثبت اوج خود در بیست سال گذشته به محدوده حمایتی خود رسید.

نمودار شاخص دلار
نمودار شاخص دلار

اندیکاتور Risk Reverse بیت کوین به کف جدیدی رسید

آن دسته از سرمایه گذارانی که به دنبال فرصت های خرید در بازار هستند اکنون و به لطف اندیکاتور Risk Reverse سیگنال بسیار کلیدی و خوبی دریافت کردند. در روزهای اخیر، Murad، یکی از تحلیلگران مطرح حوزه کریپتو گفت اندیکاتور Risk Reverse که در حقیقت نشان دهنده احساسات سرمایه گذاران در بلند مدت است در ماه جولای به کف جدیدی رسیده است.

وی در این باره افزود که یا اندیکاتور خراب شده است و یا در بازه های زمانی بلند مدت شاهد رسیدن قیمت بیت کوین به کف خود هستیم و از نظر این کارشناس اختمال اتفاق افتادن مورد دوم بسیار بیشتر است.

نمودار اندیکاتور Risk Reverse بیت کوین
نمودار اندیکاتور Risk Reverse بیت کوین

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان