قیمت اتریوم: آیا ETH در مسیر 2000 دلاری قرار گرفته است؟

خانهاخبارقیمت اتریوم: آیا...

آنچه می‌خوانید...

قیمت اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار روز گذشته و هم‌زمان با بیت کوین جهش خوب 3 درصدی را تجربه کرد و موفق شد خود را به سطح 1900 دلاری برساند. به نظر می‌رسد دلیل این افزایش قیمت توافق بر سر سقف بدهی‌های دولت آمریکا و همچنین فعال شدن ناگهانی یک نهنگ اتریوم پس از 8 سال باشد.

افزایش قیمت اتریوم

به نقل از کوین گیپ، علاوه بر موارد اشاره شده، نمودار قیمتی اتریوم نیز در حالتی قرار دارد که انتظار رالی صعودی به سمت اوج 2000 دلاری دور از ذهن نیست. با این وجود برخی تحلیلگران معتقدند که رالی صعودی به این ناحیه می‌تواند قیمت را با مقاومت بسیار سنگینی مواجه کند.

- Advertisement -

یکی از تحلیلگران بازار در این رابطه توضیح داد که اتریوم یک حمایت مهم و خوب را در 1786 تا 1839 دلاری برای خود ایجاد کرده است. در این محدوده 3.54 میلیون آدرس مختلف اقدام به خرید اتریوم کرده‌اند. با این حال، احتمال دارد که قیمت اتریوم در محدوده 2036 دلاری با مقاومت سنگینی مواجه شود.

فعال شدن کیف پول قدیمی اتریوم

در اتفاقی قابل‌توجه یک کیف پول اتریوم که از سال 2015 و زمان عرضه اولیه کوین تاکنون غیرفعال بود، روز 27 مه، دوباره بعد از 8 سال فعال شده و نزدیک به 8 هزار اتریوم را در تنها چند دقیقه منتقل کرده است. در زمان عرضه اولیه، این آدرس 8000 اتریوم دریافت کرد و از آن زمان تا روزهای گذشته غیرفعال باقی‌مانده بود.

مطلب مفید: برای خرید بیت کوین و سرمایه گذاری از کجا شروع کنیم؟

توییت lookonchain

با این حال روز شنبه، صاحب کیف پول در یک اقدام محتاطانه 1 اتریوم را منتقل کرد و چند دقیقه بعد باقی‌مانده کیف پول خود را نیز انتقال داد. در حال حاضر، ارزش دارایی‌های این کاربر به 15 میلیون دلار می‌رسد و این در حالی است که در سال 2015 وی تنها با پرداخت 2500 دلار و دریافت هر توکن به ازای 0.3 دلار، اتریوم‌ها را دریافت کرده بود.

باید اشاره داشت که در ماه‌های اخیر، این اتفاق زیاد تکرار شده و کیف پول‌های مختلفی پس از چندین سال عدم فعالیت ناگهان دوباره فعال شده و مشغول انتقال دارایی‌های خود شده‌اند. برای مثال روز 5 مارس، یک کیف پول پس از 5 سال غیرفعال بودن، 10 هزار اتریوم به ارزش 19.6 میلیون دلار را به آدرس جدیدی منتقل کرد.

اعضای جامعه درباره این انتقالات حدس و گمان‌های زیادی داشته‌اند. در کنار آن ماجرای سقف بدهی دولت آمریکا نیز وجود دارد و تحلیلگران معتقدند که تمامی این اتفاقات دست به دست هم داده‌اند تا شاهد افزایش قیمت اتریوم و رسیدن مجدد آن به سطح 1900 دلاری باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان