مرحله دوم ایردراپ توکن OP آپتیمیزم انجام شد

خانهاخبارمرحله دوم ایردراپ...

آنچه می‌خوانید...

راهکار لایه 2 آپتیمیزم روز گذشته در پستی وبلاگی از توزیع و ایردراپ بیش از 11.7 میلیون واحد توکن OP به بیش از 300000 کیف پول خبر داد.

به گزارش کوین دسک، ایردراپ اخیر آپتیمیزم بخشی از برنامه این راهکار لایه 2 برای توزیع 19% از عرضه اولیه توکن حاکمیتی OP است. آپتیمیزم پیش از این و در دور نخست ایردراپ خود در ماه مه بیش از 200 میلیون واحد توکن OP (حدود 5% از عرضه در گردش) را میان کاربران خود توزیع کرده بود.

- Advertisement -

گفتنی است در دور نخست ایردراپ OP، کاربران بایستی به صورت دستی سهم خورد را دریافت می‌کردند. با این حال، ایردراپ روز گذشته به صورت خودکار و بدون هیچ دردسری میان کاربران واجد شرایط توزیع شد.

ایردراپ شبکه آپتیمیزم درحالی انجام می‌شود که این راهکار، به دنبال برتری نسبت به رقیب دیرین خود یعنی آربیتروم است. در حال حاضر، میزان تراکنش‌های انجام شده در شبکه آربیتروم بیش از دو برابر تراکنش‌های تسهیل‌شده در شبکه آپتیمیزم است.

با انتشار اخبار مربوط به دومین مرحله ایردراپ توکن OP، بهای این توکن که در چند هفته گذشته نزدیک به 200% افزایش یافته بود، با افتی 13 درصدی مواجه شد. در زمان نگارش این خبر، هر واحد توکن OP با قیمت 2.35 دلار معامله می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان