مشاور اقتصادی معروف: قیمت بیت کوین هیچوقت 100 هزار دلار نمی‌شود

خانهاخبارمشاور اقتصادی معروف:...

آنچه می‌خوانید...

محمد الاریان، مشاور ارشد اقتصادی شرکت آلیانز معتقد است بیت کوین هیچوقت به یک ارز ذخیره جهانی تبدیل نخواهد شد و قیمت آن، از مرز 100 هزار دلار فراتر نخواهد رفت.

به گزارش کریپتوپوتیتو، علیرغم این پیش‌بینی، الاریان هنوز هم معتقد است حوزه رمزارز از بازار نزولی کنونی جان سالم به در خواهد برد و به عنوان بخش مهمی از اکوسیستم روش‌های پرداختی به فعالیت ادامه خواهد داد.

- Advertisement -

بیت کوین هیچوقت 6 رقمی نخواهد شد

الاریان در مصاحبه اخیر خود با سی‌ان‌بی‌سی، بیت کوین را یک نوآوری فناورانه خواند که به دلی اشتیاق زیاد بین سرمایه‌گذاران و برخی دلایل دیگر، در نوامبر سال 2021 به اوج نزدیک به 70000 دلاری خود رسید. با این حال، زمستان ارزهای دیجیتال و اتفاقات اقتصادی کلان صعود بیت کوین را متوقف کردند و اکوسیستم رمزارزها در حال حاضر تنها خود را تقویت می‌کند.

به گفته این مشاور اقتصادی، سرمایه‌گذاران بایستی از ثبات نسبی اخیر بیت کوین استقبال کنند که نشان می‌دهد از بدترین قسمت بازار نزولی اخیر عبور کرده‌ایم.

به نظر الاریان، اگر قانون‌گذاران، قوانین مناسبی را برای حوزه رمزارزها وضع کنند، بیت کوین و برخی از آلت کوین‌ها بر مشکلات غلبه خواهند کرد. با این حال، وی معتقد نیست که قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال، از سطح 100 هزار دلار بالاتر برود یا پذیرش گسترده‌ای از جانب موسسات دریافت کند.

وی در این رابطه گفت:

فکر نمی‌کنم که بیت کوین به یک ارز جهانی تبدیل شود و پذیرش گسترده‌ای پیدا کند. وقتی مردم می‌گویند بیت کوین به 100، 200 و 300 هزار دلار می‌رسد، پذیرش گسترده این ارز را فرض می‌کنند که هیچوقت به این سطح نخواهیم رسید.

علیرغم موضع تا حدودی نزولی کنونی، الاریان زمانی یک هولدر بیت کوین بوده است. وی در بازار نزولی سال 2018، درست زمانی که قیمت بیت کوین 3000 دلار بود مقداری از این ارز را خریداری کرد و سپس در سال 2020، در حوالی 19000 دلار به فروش رساند.

هدف 100 هزار دلاری بیت کوین نقطه عطفی برای این دارایی است و بسیاری از طرفداران این ارز معتقدند دیر یا زود محقق خواهد شد.

مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین است و معتقد است این ارز به سمت یک میلیون دلار پیش می‌رود. وی معتقد است بیت کوین در نوع خود منحصر به فرد است و هیچ شبکه‌ای سطح امنیت آن را ارائه نمی‌دهد.

حتی برخی از افراد خارج از صنعت ارزهای دیجیتال، مانند زک پندل، یکی از مدیران گلدمن ساکس سرنوشت مشابهی را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کند.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ نیز در ماه اکتبر پیش‌بینی کرد بیت کوین 5 تا 10 سال آینده به 100 هزار دلار خواهد رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان