صرافی کوکوین معاملات با کارمزد صفر را برای بیت کوین و اتریوم راه اندازی کرد

خانهاخبارصرافی کوکوین معاملات...

آنچه می‌خوانید...

صرافی کوکوین، یکی از بزرگ ترین اکوسیستم های معاملاتی ارزهای دیجیتال به تازگی اعلام کرده است که قابلیت معاملات با کارمزد صفر را برای ارزهای بیت کوین و اتریوم راه اندازی می‌کند. نکته قابل توجه آن است که براساس پست رسمی صرافی این قابلیت دارای محدودیت زمانی خواهد بود.

معاملات با کارمزد صفر در کوکوین

بنابر اعلامیه رسمی صرافی کوکوین، کمپین منحصربه فرد معاملات با کارمزد صفر برای دو ارز برتر بازار یعنی بیت کوین و اتریوم از روز گذشته (12 اکتبر) در این پلتفرم فعال شده است.

- Advertisement -
توییت صرافی کوکوین

این کمپین به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت و در طول این مدت، تریدرهای بیت کوین و اتریوم می‌توانند از سرویس های صرافی بدون پرداخت هیچ کارمزدی لذت ببرند. باید توجه داشت که 4 جفت ارز معاملاتی بیت کوین، BTC/USDT، BTC/USDC، BTC/TUSD و BTC/DAI و پنج جفت ارز اتریوم، ETH/USDT، ETH/USDC، ETH/TUSD، ETH/DAI و ETH/BTC مشمول این کمپین و طرح کوکوین می‌شوند.

به منظور جشن گرفتن پنجمین سالگرد راه اندازی پلتفرم، صرافی کوکوین تصمیم گرفته در این هفت روز کارمزدهای گیرنده و بازار ساز را حذف کند. همچنین در طول این مدت تخفیف های کارمزدها، تخفیف های مربوط به معاملات و دیگر پیشنهادهای ویژه در دسترس نخواهند بود.

مطلب مفید: تحلیل فاندامنتال (Fundamental Analysis) ارزهای دیجیتال چیست؟

تمامی مشارکت کنندگان در این کمپین کوکوین باید آگاهی داشته باشند که حجم معاملاتی تمامی جفت ارزهای معاملاتی اشاره شده در آمار بخش پاداش ها ثبت نخواهند شد. کاربران معاملات بات ها نیز می‌توانند کوپن تخفیف کارمزد دریافت کنند. به منظور انجام این کار 1 میلیون تتر برای نقدینگی در نظر گرفته شده است. تریدرهایی که این کوپن ها را دریافت می‌کنند، قادر خواهند بود استراتژی های معاملاتی بات ها را بدون کارمزد ایجاد کنند.

تیم کوکوین با دقت فعالیت های کاربران و تراکنش های آنها را نظارت خواهد کرد تا فعالیت های غیرقانونی در حجم معاملات و … را شناسایی و جذف کند. این پلتفرم که به عنوان صرافی مردم شناخلته می‌شود یکی از کاربر پسندترین پلتفرم های معاملاتی رمز ارزها در جهان است و اکنون از نظر حجم معاملات در میان 5 صرافی برتر دنیا قرار دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان