مقامات کره جنوبی: بنیانگذار ترا در صربستان مخفی شده است

خانهاخبارمقامات کره جنوبی:...

آنچه می‌خوانید...

چند ماهی از فروپاشی پروژه بلاکچینی ترا می‌گذرد و در این مدت، اثری از دو کوان، بنیانگذار این پروژه به جز چند پیام توییتری نبوده است. وی بارها مدعی شده با مقامات همکاری می‌کند اما همچنان مکان مخفی شدن وی مبهم است. گزارشات جدید مقامات کره جنوبی نشان می‌دهد کوان احتمالا برای مخفی شدن، به صربستان فرار کرده است.

محل اختفای بنیانگذار ترا مشخص شد

به گزارش کریپتوپوتیتو، کوان 31 ساله، مدت کوتاهی پس از اینکه پروژه ترا و استیبل کوین الگوریتمی UST با شکست مواجه شد، از کره جنوبی فرار کرد و باعث زیان و آشفتگی بسیاری در بازار رمزارزها شد.

- Advertisement -

حالا یکی از نشریه‌های کره جنوبی، مدعی شده بنیانگذار ترا، در صربستان مخفی شده است. علاوه بر این، این نشریه به نقل از مقامات کره‌ای محل اختفای قبلی کوان را دبی اعلام کرده است.

به گفته این نشریه، از آنجایی که گذرنامه بنیانگذار ترا هیچ اعتباری ندارد و اطلاعات مربوط به ورود و خروج وی به کشورهای مختلف مشخص نیست، وی احتمالا موفق شده تا از مرز صربستان عبور کند. در همین راستا، وزارت دادگستری کره جنوبی از دولت صربستان درخواست کرده تا برای تحویل کوان همکاری کنند.

کوان در چند ماه گذشته، متواری بوده و از پیگرد قانونی در کشور خود اجتناب کرده است. پیش از این نیز گزارشاتی مبنی بر مخفی شدن وی در سنگاپور، دبی، شیشل و موریس منتشر شده بود.

فرار کوان در حالی ادامه دارد که اینترپل اعلان قرمز برای وی صادر کرده است؛ صدور اعلان قرمز بدان معناست که ماموران مجری قانون در سراسر جهان، باید در این عملیات همکاری کنند و در صورت شناسایی محل اختفای وی، او را بازداشت کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان