هارد فورک واسیل با موفقیت در شبکه آزمایشی کاردانو راه اندازی شد

خانهاخبارهارد فورک واسیل...

آنچه می‌خوانید...

هارد فورک واسیل، به روزرسانی بسیار مهم کاردانو روز گذشته در شبکه آزمایشی با موفقیت راه اندازی شد و یک قدم دیگر به راه اندازی آن در شبکه اصلی و بهبود عملکرد آن نزدیک تر شدیم. توسعه دهندگان پروژه، SPO ها و صرافی ها اکنون می‌توانند روی شبکه آزمایشی مشغول به کار شوند تا از راحتی کار خود هنگام راه اندازی هارد فورک واسیل در شبکه اصلی اطمینان حاصل کنند.

توییت شرکت حامی کاردانو

زمانی که واسیل در شبکه اصلی راه اندازی شود، سرعت ساخت بلاک ها را افزایش و مقیاس پذیری برنامه های غیرمتمرکز بر بستر کاردانو را نیز افزایش می‌دهد. اینپوت اوتپوت، شرکت حامی بلاک چین کاردانو، روز گذشته در یک پست توییتری گفت که علاوه بر بهبود عملکرد ، توسعه دهندگان از عملکرد بهتر اسکریپت، کاربردی تر شدن شبکه و همچنین کارمزدهای پایین بهره خواهند برد.

- Advertisement -

هارد فورک واسیل، باعث سازگاری و همکاری میان زنجیره های جانبی کاردانو خواهد شد. گفتنی است که این همکاری یکی از ویژگی های اصلی است که توسعه دهندگان قصد داشتند در فاز باشو (Basho) از نقشه راه کاردانو به آن دست یابند. باشو چهارمین فاز توسعه کاردانو است و تمرکز خود را روی مقیاس پذیری شبکه گذاشته است.

مطلب مفید: اپلیکیشن سوییت کوین (Sweatcoin) چیست؟ کسب درآمد از طریق پیاده‌روی

شرکت حامی کاردانو همچنین اعلام کرد که تا زمان آمادگی و راحتی همکاران اکوسیستم خود، شاهد طرح پیشنهادی مبنی بر راه اندازی واسیل در شبکه اصلی نخواهیم بود. با این حال انتظار می‌رود تا چهار هفته دیگر هارد فورک واسیل در شبکه راه اندازی شود.

در فاز قبلی توسعه کاردانو یعنی گوگن (Goguen) شاهد راه اندازی قراردادهای هوشمند در کاردانو بودیم. اتفاقی که به واسطه آن، توسعه دهندگان دیفای برنامه های متعددی از جمله پروتکل ها و صرافی های غیرمتمرکز بسیاری را در شبکه کاردانو راه اندازی کردند. بزرگ ترین برنامه غیرمتمرکز کاردانو در حال حاضر صرافی وینگ رایدرز با ارزش کل قفل شده 49.7 میلینون دلار است.

گفتنی است که موفقیت هارد فورک واسیل در شبکه آزمایشی کاردانو تاثیری در روند قیمتی ADA نداشته است و در شبانه روز گذشته شاهد رشد بسیار کم 0.1 درصدی این ارز و قرار گرفتن در محدوده 0.45 دلاری بودیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان