۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم چه میم کوین‌هایی هولد می‌کنند؟ از شیبا اینو تا چند ارز جدید

خانهاخبار۱۰۰ نهنگ برتر...

آنچه می‌خوانید...

با نزدیک شدن بازار نزولی به پایان احتمالی خود، نهنگ های اتریوم در حال انباشت و اضافه کردن به دارایی های خود هستند. با این حال به نظر می‌رسد شاهد تغییراتی در انباشت این نهنگ ها باشیم چرا که کوین های مدنظر آنها برای خرید با آنچه اکثر سرمایه گذاران در نظر دارند متفاوت است. نهنگ های اتریوم همواره در حال خرید میم کوین ها هستند تا شاهد پیش بینی صعودی برای ارزهایی مانند شیبا اینو و شیب دوج از سمت 100 نهنگ برتر شبکه اتریوم باشیم.

10 ارز برتر در دارایی های نهنگ های اتریوم

بیشتر ارزهای دیجیتالی که در لیست 10 دارایی برتر نهنگ های اتریوم قرار دارند تا دو سال پیش هیچکس آنها را مورد نظر قرار نمی‌داد. ارزهایی مانند شیبا اینو که در گذشته اهمیت خاصی نداشتند اما اکنون به یکی از ارزهای پر طرفدار در میان نهنگ ها تبدیل شده است. با توجه به موفقیت های اخیر شیبا اینو، دیدگاه صعودی نهنگ های اتریوم و علاقه آنها به این میم کوین و دیگر کوین های سگی شکل موضوع عجیب و دور از ذهنی نیست.

- Advertisement -

تا به امروز، شیبا اینو پس از اتریوم و USDC بیشترین سهم را در میان خریدهای نهنگ ها به خود اختصاص داده است. 100 نهنگ برتر این شبکه 16.87 % از دارایی های خود را به شیبا اختصاص داده‌اند و ارزش این دارایی های آنها به بیش از 546.9 میلیون دلار می‌رسد.

توکن بعدی که در میان میم کوین های محبوب نهنگ های اتریوم، شیب دوج (ShibDoge) است. این کوین مدتی است که در بازار حضور دارد و در زمان هیجانات پیرامون میم کوین ها سروصدای زیادی کرد. با این حال و از زمان آغاز بازار نزولی، شیب دوج سقوط سنگینی را تجربه کرده و به احتمال زیاد از این وضعیت جان سالم به در نخواهد برد.

مطلب مفید: اصطلاح خودت تحقیق کن یا دیور (DYOR) چیست؟

نهنگ های اتریوم همواره در حال خرید شیب دوج هستند و در زمان نگارش این مطلب، حدود 11.62 % از دارایی های آنها را این میم کوین به ارزش 376780896 دلار تشکیل می‌دهد. گفتنی است که این ارز رتبه چهارم 10 ارز برتر نهنگ ها را به خود اختصاص داده است.

کاهش سودآوری میم کوین ها

میم کوین ها در طول 2021 و 2022 با رشدهای بسیار خوبیی همراه شدند و سودآوری زیادی نیز برای سرمایه گذاران خود داشتند. این ارزها هنوز نیز موضوع بحث در میان اعضای جامعه هستند اما سودآوری آنها از زمان آغاز بازار نزولی و به خصوص ریزش های سنگین در ماه ژوئن به شدت کاهش یافت. در حال حاضر کوین هایی مانند شیبا با اوج های قیمتی خود فاصله بسیار زیادی دارند به طوریکه تنها 24 % از سرمایه گذاران این ارز در سود هستند و اکثریت سرمایه گذاران در زیان به سر می‌برند.

دوج کوین، محبوب ترین میم کوین بازار نیز از این قائله مستثنی نبوده و با سقوط در میزان سودآوری همراه شد. با این حال باید دقت داشت که شرایط سرمایه گذاران دوج از شیبا بهتر است و 51 % از سرمایه گذاران این ارز در سود هستند. شیب دوج نیز بنابر داده های کوین مارکت کپ ریزش 94.5 درصدی را در بازار نزولی تجربه کرد تا اکثریت سرمایه گذارانش در ضرر باشند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان