نسخه عمومی پروتکل لایه دوم شیبا با نام شیباریوم به زودی راه اندازی خواهد شد

خانهاخبارنسخه عمومی پروتکل...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: توسعه دهندگان شیبا اینو اخیراً در پستی در وب سایت مدیوم اعلام کرده‌اند که نسخه آزمایشی پروتکل لایه دوم شیبا با نام شیباریوم (Shibarium) به زودی راه اندازی خواهد شد.

شایان ذکر است نسخه دوم شبکه آزمایشی شیباریوم پیش‌تر راه اندازی شده است. در ماه دسامبر، توسعه دهنده‌ شیباسواپ با نام Eric M در توییتی از این راهکار لایه دو خبر داد و خاطرنشان کرد پیش از راه اندازی نهایی، بایستی کارهایی برای بهبود آن انجام شود. با این حال وی آن زمان به جامعه شیبا این اطمینان را داد که شیباریوم به زودی راه اندازی شود.

- Advertisement -

توسعه دهندگان شیبا اما هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه عمومی شیباریوم تعیین نکرده‌اند چراکه آنها موفقیت این پروژه را تضمین نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: رشد 40 درصدی قیمت اکسی اینفینیتی و فاصله گرفتن از سقوط اقتصادی احتمالی

از آنجایی که شیبا یک توکن با استاندارد ERC-20 در بستر شبکه بلاکچینی اتریوم است، معاملات آن تراکنش بالایی به همراه دارد و این برای بسیاری از افراد تازه وارد به حوزه کریپتو مقرون به صرفه نیست. دقیقاً به همین دلیل بسیاری انتظار دارند راهکار لایه دوم شیبا تراکنش‌هایی به مراتب سریع‌تر و ارزان‌تر را برای کاربران به ارمغان آورد. یکی دیگر از نکات مثبت این راهکار، بهینه‌تر شدن شیبا برای ایفای نقش در صنعت بازی‌های کریپتویی است.

در زمان نگارش این خبر، انجام یک تراکنش در بستر شبکه اتریوم حدود 4.29 دلار کارمزد دارد که مانعی بزرگ در برابر پذیرش گسترده اتریوم و توکن‌های ERC-20 محسوب می‌شود.

ریوشی، خالق شیبا در توضیح شیباریوم عنوان کرد توکن BONE صرافی شیبا سواپ به عنوان توکن اصلی این راهکار لایه دو استفاده خواهد شد. علاوه بر این، وی خاطرنشان کرد این راهکار به اصول تمرکززدایی پایبند خواهد بود.

توسعه دهندگان شیبا همچنین خاطرنشان کردند در پی آن هستند تا استیبل کوینی الگوریتمی با نام SHI ایجاد کنند. این استیبل کوین قرار است بر بستر شبکه اتریوم و شیباریوم فعالیت کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان