نشانه های افزایش قیمت در نمودار ریپل؛ هدف بعدی این آلت کوین کجاست؟

خانهاخبارنشانه های افزایش...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

فکت کوینز: قیمت ریپل در روزهای اخیر با سقوط گسترده همراه شد و به سطحی رسید که آخرین بار 70 هفته پیش به آن رسیده بود. در حال حاضر نیز قیمت در نزدیکی سطح حمایتی در محدوده 0.36 دلاری معامله می‌شود. با این حال نشانه هایی در نمودار این ارز نشان از احتمال افزایش قیمت ریپل دارند. قیمت بیت کوین نیز در این میان همچنان به روند متزلزل خود ادامه داده و علیرغم تلاش برای حفظ سطح 30000 دلاری دوباره به زیر این محدوده سقوط کرد.

- Advertisement -

بسیاری از آلت کوین های بازار امروز به ریزش خود ادامه دادند و در زمان نگارش این مطلب روند نزولی و احساسات منفی در بازار غالب است. در شبانه روز گذشته بازار کریپتو به کف خود رسیده است و به همین دلیل است که می‌توان شانس بازگشت در کوتاه مدت را برای ریپل و دیگر ارزها در نظر گرفت.

- Advertisement -

دیدگاه تکنیکالی از نمودار ریپل نشان می‌دهد که احتمال یک رالی صعودی در کوتاه مدت برای این ارز وجود دارد. با این حال باید توجه داشت که بازار در بازه زمانی بلند مدت تر همچنان آسیب پذیر است و بنابر اندیکاتورهای مختلف روند نزولی کاملا به پایان نرسیده است. برای آنکه شاهد افزایش قیمت ها باشیم تمامی خریداران باید وارد بازار شده تا از نظر تعدادی بیشتر از فروشندگان شده و اجازه سقوط بیشتر بازار را ندهند.

نمودار هفتگی ریپل

در زمان نگارش این مطلب قیمت ریپل در محدوده 0.42 دلاری قرار گرفته است. در شبانه روز گذشته شاهد رشد 10 درصدی قیمت این ارز بودیم تا نشانه هایی از بازگشت در آن پدیدار شود. با این حال با توجه به شرایط بازار هنوز مشخص نیست که آیا ریپل موفق به حفظ سطح حمایتی خود در محدوده 0.36 دلاری خواهد شد یا خیر.

نمودار هفتگی ریپل

شکست و تثبیت قیمت ریپل زیر این محدوده باعث سقوط سریع به سمت حمایت 0.13 دلاری خواهد شد. با این حال در صورت حفظ محدوده مذکور و ورود سرمایه گذاران توقف بعدی ریپل در محدوده 0.56 دلاری خواهد بود. علاوه بر این سطح حمایتی، ریپل در نمودار هفتگی یک قله مساوی تشکیل داده است که یک سیگنال صعودی برای قیمت محسوب می‌شود.

با حرکت ریپل و عبور از اولین مقاومت پیش رو ریپل می‌تواند تا سطح 0.68 دلاری با افزایش قیمت همراه شود.حفظ و تثبیت قیمت بالای سطح مذکور باعث بی اعتبار شدن دیدگاه نزولی می‌شود. حجم معاملات ریپل نیز در روزهای اخیر افزایش داشته است اما کندل قرمز رنگ بوده تا نشانه ای نزولی برای ریپل باشد.

مطلب مفید: آکاش نتورک (Akash) چیست ؟ نخستین فضای ابری غیرمتمرکز با منبع باز

تحلیل و بررسی احتمال افزایش قیمت ریپل

ریپل تلاش کرد تا با بازگشت قیمتی همراه شود اما فشار فروش اجازه خود نمایی به خریداران را نداده است. اتفاقی که در میانگین متحرک 20 روزه کاملا مشهود است. قیمت در زیر این محدوده قرار گرفته است و بیانگر قدرت بیشتر فروشندگان در بازار است. RSI نیز در پی فشار فروش در محدوده اشباع فروش قرار گرفته بود اما پس از ورود دوباره خریداران به بازار شاهد خروج این شاخص از محدوده اشباع فروش بودیم.

نمودار قیمتی ریپل

پس از روند بازگشتی کوتاه مدت ریپل، کنترل بازار دوباره بدست فروشندگان افتاده و RSI جهت نزولی به خود گرفته تا بیانگر افزایش فشار فروش در بازار باشد. با بازگشت قیمت، اندیکاتورهای تکنیکالی ریپل نشان دهنده حرکت صعودی از این ارز هستند. با این حال و با توجه به شرایط حاک در بازار نمی‌توان به صورت قطعی خبر از تغییر روند داد.

اندیکاتورهای نمودار ریپل

در نمودار 4 ساعته میانگین های متحرک اندیکاتور MACD ریپل یک تقاطع صعودی را تشکیل دادند تا و هیستوگرام نیز در سمت صعود قرار گرفته است تا شاهد نشانه ای مبنی بر افزایش بیشتر قیمت باشیم. علاوه بر آن شاخصی که میزان ورود و خروج سرمایه را در یک ارز نشان می‌دهد، در زمان نگارش این مطلب برای ریپل صعودی شده تا بدین ترتیب شانس افزایش قیمت برای ریپل افزایش یابد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان