مسیر سختی در پیش داریم؛ ژائو به کارکنان صرافی بایننس هشدار داد

خانهاخبارمسیر سختی در...

آنچه می‌خوانید...

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس اخیرا در یادداشتی خطاب به کارکنان این صرافی نسبت به ماه‌های آتی هشدار داده است. به گفته ژائو، زمستان ارزهای دیجیتال به پایان نرسیده و کارمندان در ادامه باید ماه‌های سختی را انتظار داشته باشند.

هشدار ژائو به کارکنان صرافی بایننس

به گزارش د بلاک و به نقل از بلومبرگ، ژائو در این یادداشت ضمن هشدار در رابطه با مسیر پیش‌رو، آینده را درخشان خوانده است. در این یادداشت آمده است:

انتظار داریم چند ماه آینده پر از دست‌انداز باشد اما از این دوره چالش‌ برانگیز عبور خواهیم کرد و پس از آن، قوی‌تر از قبل خواهیم شد.

- Advertisement -

ژائو که در فضای مجازی با نام «CZ» نیز شناخته می‌شود، معتقد است سقوط و ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال FTX دلیل گمانه‌زنی‌ها و سوالات زیاد پیرامون بایننس است. همانطور که گزارش دادیم، روز سه‌شنبه، یکی از دادگاه‌های آمریکا سم بنکمن فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX را به کلاهبرداری و پولشویی متهم کرد و وی توسط مقامات باهاما دستگیر شد.

علاوه بر این، روز سه‌شنبه شاهد رکوردشکنی میزان برداشت بیت کوین و اتریوم از صرافی بایننس بودیم. این برداشت‌ها به دنبال افزایش عدم اطمینان در رابطه با نقدینگی صرافی‌های متمرکز اتفاق می‌افتد. در واکنش به افزایش تراکنش‌های برداشت، بایننس به طور موقت برداشت استیبل کوین USDC را متوقف کرد و نگرانی‌های بسیاری را برانگیخت. البته ژائو در ادامه وقوع هرگونه مشکل نقدینگی در این صرافی را رد کرد.

در همین حال، خبرگزاری رویترز روز دوشنبه در گزارشی از تداوم تحقیقات وزارت دادگستری آمریکا و بررسی اتهامات صرافی بایننس برای نقض احتمالی قوانین پولشویی و تحریم‌های کیفری خبر داد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان