پلتفرم آدیوس (Audius) از همکاری با تیک تاک خبر داد

خانهاخبارپلتفرم آدیوس (Audius)...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

آدیوس (Audius)، پلتفرم وب 3 در حوزه استریمینگ موسیقی به‌تازگی اعلام کرده است که پشتیبانی از تیک تاک، پلتفرم محبوب فضای اجتماعی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند. در پی همکاری آدیوس و تیک تاک، کاربران جدید این پلتفرم وب 3 می‌توانند به‌آسانی و با اتصال به پروفایل تیک تاک خود حساب کاربری بسازند. پس از آن، کاربران به‌طور خودکار اطلاعات و موارد لازم برای تأیید حساب خود را وارد آدیوس خواهند کرد.

- Advertisement -
spot_img

همکاری آدیوس و تیک تاک

به نقل از کوین دسک، به‌واسطه همکاری این دو پلتفرم، کاربران قادر خواهند بود از موزیک‌های این پلتفرم وب 3 در ویدیوهای تیک تاکی خود استفاده کنند. موزیک‌های پلتفرم تیک تاک، یکی از قابلیت‌های محبوب این برنامه هستند و به سازندگان ویدیوها کمک می‌کنند تا بازدید بیشتری داشته باشند. اکنون این موضوع می‌تواند به آدیوس کمک کند تا کاربران بیشتری را جذب کند.

- Advertisement -

فورست بروانینگ (Forrest Browning)، مدیر محصولات پلتفرم آدیوس درباره این همکاری به کوین دسک گفت که از باز شدن درهای جدید برای سازندگان به‌منظور تعامل با پروتکل و همچنین جلب‌توجه افراد مشهور برنامه تیک تاک بسیار هیجان‌زده است. وی در ادامه افزود:

«تیک تاک به یکی از غول‌های فضای مجازی در سال‌های اخیر تبدیل شده است و باعث خرسندی ما است که اکوسیستم اودیوس وارد این فضا شود. هر چیزی که برای هنرمندان خوب باشد برای جامعه پلتفرم ما مناسب است و فکر می‌کنیم با وارد شدن هنرمندان تأیید اعتبار شده از تیک تاک، آدیوس بتواند استعدادهای بسیار بیشتری را به پلتفرم خود اضافه کند.»

مطلب مفید: تحلیل آنچین (Onchain Analysis) چیست؟

گفتنی است که اولین همکاری این دو به ماه اوت 2021 بازمی‌گردد. در آن زمان پلتفرم فضای مجازی به استریمرهای این پلتفرم وب 3 اجازه داد تا موزیک‌های خود را در بخش آهنگ‌های تیک تاک آپلود کنند. پس از انتشار این اخبار، قیمت توکن AUDIO دو برابر شد و ارزش بازار آن از 1 میلیارد دلار فراتر رفت. با این وجود، حرکت قیمت دوام نداشت و ارزش آن اکنون با سقوط 90 درصدی در محدوده 0.3 دلاری است.

باید اشاره داشت که که این پلتفرم مورد توجه هنرمندانی مانند کیتی پری، ناس و… نیز قرارگرفته است که در سال 2021 به جمع‌آوری سرمایه برای آن کمک کردند. اکنون و در پی همکاری آدیوس با تیک تاک، بسیاری انتظار دارند که هنرمندان زیادی دوباره توجه خود را به این پلتفرم وب 3 معطوف کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان