جاستین بونز: هیچ یک از تراکنش‌های اتریوم تاکنون سانسور نشده است

خانهاخبارجاستین بونز: هیچ...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

حامیان شبکه اتریوم به تازگی به مخالفت با ادعاهای مربوط به سانسور در اتریوم پس از به روزرسانی مرج پرداخته‌اند و یکی از آنها مدعی شده که تاکنون هیچ تراکنشی در اتریوم سانسور نشده است. به گزارش کوین تلگراف، روز گذشته جاستین بونز، بنیانگذار شرکت سایبر کاپیتال در پستی توییتری گفت که برخلاف ادعای اشتباه حامیان بیت کوین تاکنون هیچ تراکنشی در پی تحریم های دفتر کنترل سرمایه های خارجی آمریکا (OFAC) سانسور نشده است.

- Advertisement -
spot_img

صحبت های بونز در رابطه با گزارش‌های اخیری بود که به رله‌های MEV-Boost اشاره داشتند و به انتقاد از تولید بلاک ها توسط این رله‌ها پس از مرج پرداخته بودند. هفته گذشته، گزارشی منتشر شد که 51% از بلاک‌های اتریوم در سازگاری کامل و مطابق با تحریم‌های آمریکا بر میکسر تورنادو کش عمل می‌کنند.

- Advertisement -

بونز در این رابطه اشاره داشت که علیرغم افزایش انطباق رله‌های MEV-Boost با تحریم‌های OFAC، تنها زمانی شاهد سانسور شدن خواهیم بود که تولیدکنندگان از ساخت در بلاک‌های ناسازگار با قوانین سر باز بزنند. نتیجه آن ایجاد فورک و جداسازی زنجیره می‌شود. وی در ادامه افزود که حتی با سازگاری 50 درصدی با قوانین OFAC، همچنان تراکنش‌های ناسازگار در 30 ثانیه تایید می‌شوند و این در حالی است که چنین چیزی برای بیت کوین 10 دقیقه زمان می‌برد.

بونز در ادامه اشاره داشت که تنها یک اعتبارسنج فعال در شبکه نیاز است تا یک تراکنش احتمالا تحریم شده را در زنجیره قرار دهد. چنین چیزی به معنای آن است که بخش کوچکی از اعتبارسنج ها می‌توانند با احتمال سانسور در شبکه مقابله کنند. وی در ادامه انتقادات خود از حامیان بیت کوین گفت که شبکه اتریوم با مکانیسم اثبات سهام بسیاری ایمن تر از بیت کوین است. چرا که سرمایه گذاران سازمانی از نظر اقتصادی علاقه ای به جداسازی زنجیره ندارند.

مطلب مفید: 51 درصد از بلاک های اتریوم در خطر سانسور شدن قرار دارند؛ زنگ خطر برای اتریوم

توییت ترنس تسائو

گفتنی است که در کنار این صحبت‌ها، توسعه دهندگان اتریوم نیز تلاش کرده‌اند تا شبکه را در مقابل سانسور مقاوم کنند. ترنس تسائو، یکی از توسعه دهندگان شبکه به تازگی در پستی توییتری گفت که وی و یکی از همکارانش در حال ساخت راهکاری برای مقابله با این مشکل هستند.

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم نیز پیش تر پیشنهاد مزایده جزئی بلاک‌ها را ارائه داد و از آن به عنوان راهکاری برای مقابله با سانسور شبکه یاد کرد. بر اساس این راهکار، سازنده بلاک تنها می‌تواند در رابطه با بخشی از محتوای بلاک تصمیم گیری کند. فلش باتز، سازمان تحقیق و توسعه اتریوم نیز به دنبال آن است که سازنده بلاک کاملا غیرمتمرکز و سازگار با ماشین مجازی اتریوم را برای مقابله با سانسور در شبکه راه اندازی کند.

توییت sassal

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان